trondage Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg driver å pusser opp og har kommet til det steget at kablene må trekkes. Jeg har en server som jeg ønsker å flytte ut av leiligheten og har derfor 2 muligheter: 1. Borre gjennom 18cm betong og plassere server i bu inne 2. Plassere server ute i ei bu, som ikke er issolert (iallefall ennå) Jeg er mest lysten på å gå for 2, da dette er den plassen det er lettest å trekke kabel. Jeg er litt usikker på hvordan det er å ha en server stående ute i vårt kalde og fuktige klima. Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det kommer jo an på om det blir fuktig i bua. Jeg har selv en server stående i en uisolert bu som er tørr og det fungerer problemfritt. Endret 24. november 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Enig med la7dfa. Kommer veldigt ann på fukt. PC er fort varm her og der, og da kan du få morro med kondens vist det er riktige forhold. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Uisolert bu + varm pc + kald luft = kondens => magic blue smoke. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå