Uknuselig Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hei har akkurat fått nytt skjermkort. Ati radeon sapphiri 2600xt. Har lastet ned de nyeste driverene, men når jeg åpner cs 1.6 med opengl kommer det opp: Minnet kan ikke være read. Det går helt fint å åpne cs me d3d. Har windows xp. Noen som har peiling på hva som kan være probleme? Har søkt og søkt. Endret 24. november 2009 av Uknuselig Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 har ikke sapphire opengl på driverne sine? http://www.sapphiretech.com/presentation/d...1.aspx?psn=0006 Har prøvd forskjellig drivere som er der Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har ikke sapphire opengl på driverne sine?http://www.sapphiretech.com/presentation/d...1.aspx?psn=0006 Har prøvd forskjellig drivere som er der http://kb2.adobe.com/cps/404/kb404898.html#supported Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Det fungerte ikke Holder på å klikke i vinkel her. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ta og last ned OpenGL Extensions Viewer som vil fortelle deg hvilken OpenGL versjon du har installert. Mulig at driveren til ATI ikke installerer OpenGL godt nok. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fikk opp dette når jeg skulle prøve opengl extensions: System.AccessviolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other momory is corrupt. at openglex.win32.oevclientInitialize() at openglex.oevDetect.backgroundworker1_dowork(object sender, doworkeventargs e) Trykker ok,så kommer dette opp: Error: Opengl internal error code -4, GL context creation error wtf? Endret 27. november 2009 av Uknuselig Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Det er mulig at OpenGL ikke ble installert helt rett, derfor kommer disse feilene. Prøv følgende: 1. Last ned Driver Sweeper fra Guru3D 2. Avinstaller driver via kontoll panel. Restart PCen. 3. Trykk F8 før XP begynner å laste, altså rett etter POST. Velg Sikker modus. 4. Kjør Driver Sweeper og merk av ATI Displayer Driver og klikk Remove eller Delete. Husker ikke helt. Dette skal fjerne alle spor etter Sapphire/ATI driveren. Restart PCen i vanlig modus. 5. Hvis XP prøver å installere ny driver automatisk, stopp den. Installer så driveren på nytt og restart PCen igjen. Mulig dette kan hjelpe. Endret 27. november 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kortet er jo forholdsvist gammelt, det kan jo vere feilen. Men kjører CS 1.6, CS:S og andre spill på mit HIS HD5770 UTEN problemer. Det kan vere driverproblemer, men jeg anbefaler ett nytt kort. Prøv et 5750 eller i det minste 5000 serien. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Funket ikke gutta. Satans dritt ati. Har aldri hatet noe så mye som satan ati. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Minner meg om min første PC for 10 år siden med ATI kort og jeg ville spille QuakeII. Gikk ikka de heller med ATI og det ser ut som de går tilbake til gamle fakter for ATI har hatt støtte ofr OpenGL i mellomtiden. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Fyfaen, det går an å spille cs:source, men faen ikke cs 1.6. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Får bare kaste det skjermkorte. Ubrukelige Ati Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå