Suppekatten Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva er målet med tråden, eventuelt noe du lurer på? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Finnes sikkert noen andre fritidsaktiviteter enn fotball du kan drive med i "nabobyen". Det er i alle fall en enkel og grei måte å komme i kontakt med andre på, uten at du trenger å bare gå bort til noen ukjente å snakke - det går også helt fint an, men det krever baller. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 [...] Jeg bor på et tettsted ute på jæren. [...] I sommer var jeg på en leir et lite stykke utenfor Oslo. Der ble jeg kjent med 3 veldg kjekke jenter som kom fra området rundt leiren. Jeg har nermest daglig kontakt med dem, men vil liksom treffe dem face to face Skal though kjøre med mopeden opp til dem i sommer (forteller kansje hvor desperat jeg er?) [...] Skal du kjøre moped fra jæren til oslo? Er du i det heletatt klar over hvor forbanna langt det er? Turen tar ca. 8 timer i bil på sommerstid om du kjører over fjellet, og da med en tung fot på gasspedalen. Tipper du bruker minst 10-12 timer på moped. Min lengste mopedtur tror jeg var på underkant av 3 sammenhengende timer, og da var jeg forbanna lei. Nei, kjør til Bryne og ta toget Litt tilbake til spørsmålet ditt; hva med sykkel, slik som alle oss andre før vi fikk mopedlappen? Sykkel går stort sett greit for å besøke folk så lenge det ikke er snakk om mer enn en mil. Skal du bli kjent med folk i litt større omheng enn akkurat den lille plassen du bor er ofte diverse klubber og foreninger flott. Iom. at du bor på jæren er det jo store vannsportmiljøer der, som kiting, surfing og dykking. Koster jo desverre litt å bli med på, men det er helt klart verdt pengene Hvis ikke kan du jo alltids begynne å spille WoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå