haakka Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 er det noen som vet om noen kule csmods, og noen server som kjører disse??? (begynner å bli litt lei av vanlig cs ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du mener kanskje Half-Life, eller fins det modder til CS også? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 chicken mode Vet ikke om noen servere da. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 litt off topic: ser ut for at HL er blitt glemt i skyggen av CS men til saken, det er vel en Rally mod på gang (hvis den ikke er ute) når jeg drev på med litt hl mods så husker jeg den men da var den bare i startfasen, vet ikke om de ble ferdig eller om det er borte og glemt, husker desverre ikke adressen til hjemmesia men et søk på google kan vel hjelpe deg, prøv å søk etter "hl rally", "hl-rally", "half-life rally" osv. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Du mener kanskje Half-Life, eller fins det modder til CS også? d finnes servermoder til cs som f.ex warcraft3mod der du får forsjellige skillz (du kan sjekke cs3.ludder.com) eneste serveren jeg vet om Lenke til kommentar
haakka Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 litt off topic: ser ut for at HL er blitt glemt i skyggen av CS men til saken, det er vel en Rally mod på gang (hvis den ikke er ute) når jeg drev på med litt hl mods så husker jeg den men da var den bare i startfasen, vet ikke om de ble ferdig eller om det er borte og glemt, husker desverre ikke adressen til hjemmesia men et søk på google kan vel hjelpe deg, prøv å søk etter "hl rally", "hl-rally", "half-life rally" osv. litt ON TOPIC: jeg mener mods til cs ikke HL Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 litt ON TOPIC: jeg mener mods til cs ikke HLBlir det ikke heller "en mod AV cs TIL hl? " Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 um.. Snakker vi om servermods nå eller? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 :o finnes ikke cs-mods. CS er en mod. Irriterer meg at folk ikke vet at uten det geniale spillet Half-Life ville ikke cs ha funnets. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har jo warcraft 3 xp moden da.... Amx plugin...finner den her Lenke til kommentar
haakka Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 V[]bster"]:o finnes ikke cs-mods. CS er en mod.Irriterer meg at folk ikke vet at uten det geniale spillet Half-Life ville ikke cs ha funnets. servermods din ****** Lenke til kommentar
haakka Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Har jo warcraft 3 xp moden da....Amx plugin...finner den her ja men vet du om noen servere som kjører den?? Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 The all-seeing eye har warcraft 3 filter.... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 V[]bster"]:o finnes ikke cs-mods. CS er en mod.Irriterer meg at folk ikke vet at uten det geniale spillet Half-Life ville ikke cs ha funnets. servermods din ****** Slapp av litt går ann å svare på en ordentlig måte Lenke til kommentar
haakka Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 V[]bster"] V[]bster"]:o finnes ikke cs-mods. CS er en mod.Irriterer meg at folk ikke vet at uten det geniale spillet Half-Life ville ikke cs ha funnets. servermods din ****** Slapp av litt går ann å svare på en ordentlig måte :wink: 8) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 The all-seeing eye har warcraft 3 filter.... Er det med som default? Uansett, for å lage ett warcraft 3 filter, gå på: Filter - New og legg til følgende: 1 if Warcraft_3_XP > "2" goto 3 2 remove 3 if game ~== "*cstrike*" goto 5 4 remove Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 V[]bster"]Irriterer meg at folk ikke vet at uten det geniale spillet Half-Life ville ikke cs ha funnets. Samme her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Intel Pentium 4 1.8 GHz Boxed PC400 Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM TwinMOS PC2100 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Abit SR7-8X Hovedkort S478/533mhz DDR Point Of View GeForce4 Ti4200 Special Edition 64MB DDR winxp:( Må bare kommentere signaturen din. To ting som "irriterer" meg med den. For det første, du har den alltid på, og for det andre; det er ingen som tvinger deg til å kjøre Windows XP. Det finnes flust med alternativer! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hva er egentlig pointet med skryte-siggene?... Tror folk virkelig at noen er interessert i specsa til pc'en deres? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Intel Pentium 4 1.8 GHz Boxed PC400 Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM TwinMOS PC2100 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Abit SR7-8X Hovedkort S478/533mhz DDR Point Of View GeForce4 Ti4200 Special Edition 64MB DDR winxp:( Må bare kommentere signaturen din. To ting som "irriterer" meg med den. For det første, du har den alltid på, og for det andre; det er ingen som tvinger deg til å kjøre Windows XP. Det finnes flust med alternativer! har du et problem? kansje jeg like det da! og det med xp er mitt problem ikke ditt bare stfu du (ser du at signeturen min er fortsattt på?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå