Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg liker ikke kaffe, men jeg har av en eller annen grunn lyst til og like det. Jeg lurer på om jeg vil like til slutt vis jeg begynner og drikke det siden det smaker ikke så vondt ? Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg drakk det helt til jeg likte det. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Newar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ta en koffi en nitrist mandag morgen og du vil fatte poenget med kaffen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 er vel få som liker kaffe fra første stund. de fleste drikker det til de liker det, så det er absolutt mulig jeg likte heller ikke kaffe fra starten av, men liker det godt nå. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det går seg til etterhvert. Bare å drekka på. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bare jeg som synes det er idiotisk å drikke noe på trass? Hva er kaffe sin appell? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bare jeg som synes det er idiotisk å drikke noe på trass?Hva er kaffe sin appell? for min del var det valget mellom varm kaffe og varm saft i felt(militæret), syntes ingen av de var gode, men kaffen var bedre enn saften, så da ble det mye kaffe i felt. etter en stund startet jeg å like det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bare jeg som synes det er idiotisk å drikke noe på trass?Hva er kaffe sin appell? -Nei. -Koffein. Trådstarter: Prøv med melk i. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kaffe er elsk. Tar min hjemmekokte ekspresso hver morgen jeg må tidlig opp. Men det er fordi at jeg kommer ikke igang uten, sikkert pga at jeg har blitt litt avhengig av en liten koffeinboost. Hvorfor tvinge deg til å like noe som ikke er direkte bra for deg? Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kaffe er som øl, du må lære deg å like det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kaffe er kos <3 Likte det overhode ikke i starten, men nå etter 6 mnd så er det bare kos å våkne til en kopp kaffe Du kan feks begynne med å søte den til litt, melk/sukketer o.l. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Drakk ikke så mye kaffe når jeg var yngre, selv om jeg forsåvidt likte det. Men når jeg begynnte på studiene måtte jeg kjøre 30min hver morgen den første tiden, og da ble det en kaffekopp med Y/X kaffe hver morgen. Tok to uker før jeg var avhengig Lenke til kommentar
acebear Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kaff'en er et must på morrakvisten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Takk for hjepen. Syns kaffe smaker bedre allerede nå selv om jeg bare har drikket i et par dager Edit: Crabs jeg er 16 Endret 26. november 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror ikke jeg drakk kaffe i den alderen, begynne vel for noen par år siden, er 26 nå. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kaffe er som øl, du må lære deg å like det.Jeg opplever nøyaktig det samme. I starten smakte øl forferdelig. Deretter gikk jeg over til å drikke det FOR å bli full. Nå drikker jeg det gjerne som kos. Samme deal med kaffe. Jeg syntes det smakte grusomt, helt jeg kjæresten min prakket på meg en Latte (ved en eller annen anledning). Etter det ble jeg mer åpen for kaffe generelt, og nå drikker jeg masse kaffe både fordi det smaker godt og fordi koffein er goooood. Til Trådstarter: Lykke til! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tips: drikke espresso, det er mye Aroma og du er fort ferdig. Sånn jeg lærte neg å drikke kaffe, men jeg var et par år yngre enn deg. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kaffe med Baileys fikk meg til å like kaffe. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ble prakket på Caffe Mocha og Latte meg en gang jeg begynte som IKT-lærling som 18-åring. (Har en av landets beste kaffebarer rett utenfor). Satt som en kule allerede første uken, og avanserte fort til å like både cortado, filterkaffe og espresso. Cortado er noe jeg fremdeles bestiller veldig ofte. 1:1-forhold med Espresso og steamet melk er nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå