Gå til innhold

Spm ang Pavilion dv7-3080us & kjøp fra utland

tarjeiii

Anbefalte innlegg

Kom over denne pcen på bhphotovideo.com og ble imponert over spesifikasjoner i forhold til pris. Skal hovedsaklig brukes til foto. Jeg er desverre litt grønn på slikt, så jeg setter pris på hjelp og anbefalinger.

* 1.6GHz Intel Core i7 CPU

* 6GB (2x 3GB) RAM

* 500GB 7200rpm SATA Hard Drive

* nVidia GeForce GT 230M Graphics

* 17.3" Widescreen Display

* Integrated Webcam and Microphone

* Bluetooth Connectivity

* WiFi with Wireless-N

* Windows 7 Home Premium (64-bit)

* 7.7 lbs

PC mag review

bhphotovideo

Amazon

(Nb! Når jeg prøvd å bestille fra amazon fikk jeg opp at den ikke blir sendt til norge, men det ser ut til å gå fint på bhphotovideo.com)

Virker denne grei? Blir vel ca 10.000 etter moms. Er den laget for det amerikanske markedet siden det står US? Vil jeg kunne bruke den her i norge, og må jeg i så fall ha strømadapter?

Har ellers sett på Acer Aspire 5739G med P8700, Multicom Xishan W760 og en Dell Studio XPS, men jeg liker batteritiden på HP'en (8 celler, samt CPU og ekstra minne. Hvilket er best alternativ for meg? Tenker på å kjøpe en skjerm ved siden av, slik at størrelse og oppløsning på skjerm på laptop ikke er så veldig viktig, med det har såklart litt å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville aldri kjøpt fra utlandet pga ingen reklamasjon og om du må sende den inn til rep, vil du få en dyr frakt pluss litt mer risky å sende en laptop rundt halve verden.

Du må da også betale tollavgift?

Jeg ville sett på multicom xishan w760.

Dyr frakt ved reperasjon vil jeg få uansett for jeg skal flytte til Sør Afrika. Tollavgiften er vel ikke så stor? Todde de låg på under 200 ihvertfall, stemmer ikke det?

W760 liker jeg godt, men vil tro batterilevetiden på den er heller lav?

Endret av tarjeiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...