Gå til innhold

Fotballklubber vil få egne kategorier

Anbefalte innlegg

Håper virkelig dere som er fan av de "fire store" i England er aktive som bare faen. Om det viser seg at det er en suksess blir det vel også laget egne kategorier for de største norske lagene. En egen kategori for VIF på favorittforumet mitt. Jeg får stå bare av å tenke på det. Om det ville blitt noe stort vet jeg ikke. Er vel ikke mer enn 5-6 stykker som er ordentlig aktive i VIF-tråden. Vet ikke hvordan det er i de andre norske klubbtrådene, men jeg tar vel ikke helt feil om jeg sier at noen få står får en stor prosentandelen av trådens innlegg?

Jeg er i hvertfall utrolig gira på å skap stor aktivitet i en eventuell VIF-kategori. Regner med at det ikke blir åpnet kategorier for de to andre favorittlagene mine (Milan og Spurs) da det ikke er altfor stor interesse rundt disse. Hva med en kategori for landslaget? Eneste jeg ser som kan være negativt ved dette er at kategorien Norsk fotball vil dø. Det er vel bare Tippeliga-tråden og de største klubbtrådene det er aktivitet i, samt noen mindre tråder som sjeldent blir mer enn 5 sider. Internasjonal fotball tror jeg vil klare seg uansett. Det er så utrolig mange andre lag å diskutere rundt.

Brann, VIF, RBK og muligens RBK Viking er planlagt, med mindre det feiler helt for de internasjonale klubbenes kategorier frem mot seriestart.

Ellers, så må vi Spurs-fans jo unite og bli særdeles aktive her slik at vi kan bli klubb nr. fem :w00t:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brann, VIF, RBK og muligens RBK er planlagt, med mindre det feiler helt for de internasjonale klubbenes kategorier frem mot seriestart.

Ellers, så må vi Spurs-fans jo unite og bli særdeles aktive her slik at vi kan bli klubb nr. fem :w00t:

Skal de få to kategorier? :dontgetit:

Visste forøvrig ikke at du var Spurs-fan. Er ikke en fanatisk supporter selv, men for noen år siden skjønte jeg at det ble altfor kjedelig å ikke ha et favorittlag i Premier League. Gadd ikke ta noen av de store lagene bare "fordi de er store", og likte det jeg så av Tottenham. Følger med på dem litt her og der. Morsomt med sånne kamper som mot Wigan. Kommer til å leve lenge på den i klassen :D

Lenke til kommentar

Hvorfor skal den stå som sticky? Tror dere ikke at det til enhver tid vil være nok aktivitet til at den ligger høyt oppe?

Husk at stickytråder faktisk ikke alltid blir særlig sett når det er nye innlegg, hodet vil automatisk bla hakket nedenfor.

EDIT: Om flertallet vil ha sticky, greit, vi fikser - men jeg vil bare ikke anbefale det :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det er rett som Alastor sier, i hvertfall i mitt tilfelle. Jeg legger ikke merke til om det er nye innlegg i stickyer. Ser rett ned til under streken. Og om dere ikke er aktive nok til å holde den høyt oppe, er vel ikke tråden så viktig at den fortjener en sticky heller.

Lenke til kommentar

Enig i det Alastor sier. Da kan man heller vurdere å sette en sticky på skade/suspansjonstråden.

For øvrig har jeg noe jeg vil ta opp.

Jeg vet ikke hvor mange supportere av andre lag enn de fire store i PL som holder til på forumet.

Men det er sikkert kjipt for de å måtte gå inn på de respektive lagenes forum for å finne kamptråden for sitt lag, for eksempel om Man Utd spiller mot Villa.

Kan vi ikke putte alle kamptrådene i fellesforumet?

Hvor skal tråden være når Chelsea møter Arsenal for eksempel? Akkurat nå er det to kamptråder, en på hvert av forumene.

Er jo litt mer spennende å få inn kommentarer fra motstanderens supportere under kampen, blir en smule mer spennende enn å kun lese kommentarer fra eget lag.

Eventuelt en egen kategori for kamptråder hvor alle lags supportere lager kamptrådene.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Jøss, forøvrig så har det vært fine visningstall for kategoriene for helgen.

Arsenal på 8. plass og United på 13. plass for tråder opprettet i løpet av helgen. Det er da snakk om for forumet totalt, med sine rundt 250 kategorier. Liverpool og Chelsea har fint lite registrert, men det er fordi diskusjonen der foregår i tråder opprettet før helgen (statistikken registrerer dessverre kun for tråder opprettet i angitt periode, ikke for antall treff i angitt periode.)

Målt i produsert innhold (innlegg) har Manchester United-forumet vært størst på hele forumet. Arsenal på 9. plass, Liverpool på 30. plass og Chelsea på 67. plass. De to sistnevnte har vel ikke spilt kamp for helgen enda, som forklarer litt.

Får jo håpe dette fortsetter, er bra dere tar i bruk tilbudet :)

Lenke til kommentar

Får håpe det kommer flere til da :)

Og som nevnt, visningstall for tråder opprettet før den 28. kommer ikke med på statistikken, grunnet merkelig IPB-føring av statistikk. Skal ta og se på tråder opprettet fra tiden fra den første samletråd ble opprettet, for å se hvor det leses mest om det er interessant :)

Lenke til kommentar

Supert forslag og det virker som om gjennomføringa har gått greit.

En ting jeg synes man burde kunne gjøre er å fravike fra tre-ords-regelen for spillertråder.

Sånn som det er nå så blir spillertrådene og mange andre tråder en "grå masse" der det er vanskelig å skille dem fra hverandre fordi det står det samme først på alle.

Et eksempel fra Man. United kategorien.

post-94551-1259524336_thumb.jpg

Forslaget mitt er, hvertfall på spillertrådene, å utelukkende bruke bare spillerens navn.

Lenke til kommentar

Det der med "spillertråd" forteller hva tråden handler om da. Sånn som det er i BK (bildekritikk). Finner man en tråd med "BK" i nyeste innlegg, vet man med en gang at tråden handler om bildekritikk. Står det "Spillertråd" her, får man også vite hva tråden handler om uten å sjekke først. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...