Gå til innhold

Fotballklubber vil få egne kategorier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å spre det over hundreogfemti søpletråder ser bare uryddig og jævlig ut.

Det bør holde med ca. 8-10 tråder, det er opp til dere og sette opp stukturen.

 

En eller to tråder holder ikke, svar og spm vil drukne i trådene og skape bare irritasjoner for mangen.

For mye fisk og fugl i samme suppen er ikke godt..

Hva med å ha disse 8-10 trådene som sticky/annonseringer, og så kommer spillertrådene for seg selv. Synd om vi bare skal ha 8-10 tråder når vi har blitt tildelt en hel kategori.

Lenke til kommentar

Det får være måte på til oppsamlingstråder. Hver enkelt kamp burde selvfølgelig få sin egen tråd. Det gjør det også mye lettere å gå tilbake og se hva som ble sagt før, under og etter den aktuelle kampen.

 

 

Om man absolutt skal ha en tråd for hver enkelt spiller, så burde man i hvert fall ha såpass takhøyde at de største sakene får sine egne tråder.

 

Er jo også mange potensielle diskusjoner som involverer flere spillere/klubber. Hvor skal disse postes?

 

La oss si en diskusjon handler om Arsenal, Man Utd, Fabregas og Ferguson. Skal det pågå diskusjoner i to, kanskje flere forskjellige tråder? Eller burde det være såpass takhøyde at enkelte saker får én tråd slik at man får samlet diskusjonen?

Lenke til kommentar
Det får være måte på til oppsamlingstråder. Hver enkelt kamp burde selvfølgelig få sin egen tråd. Det gjør det også mye lettere å gå tilbake og se hva som ble sagt før, under og etter den aktuelle kampen.

 

Pluss at man kan diskutere forrige kamp og morgendagens kamp samtidig uten at diskusjonen krysses. Det trodde eg var hele poenget med kamptråd.

 

La oss si en diskusjon handler om Arsenal, Man Utd, Fabregas og Ferguson. Skal det pågå diskusjoner i to, kanskje flere forskjellige tråder? Eller burde det være såpass takhøyde at enkelte saker får én tråd slik at man får samlet diskusjonen?

 

excactly. Men så er eg også svært enig med Plaqueis (grusomt brukernavn å skrive :)) i at vi kan ikke ha en tråd for hver frisyreendring Beckham gjør. Da har vi UnitedOfftopic tråd til slikt.

 

Hvis det skal være helt låst, og man må omtrent søke kongelig statsråd for å få opprette en ny tråd så kveler det litt av hensikten for min del. Mener heller at aktive forumveiledere og mods kan ta seg av slike ting, f.eks sveise en nyopprettet tråd som ikke trenger egen tråd inn i et relevant tema/tråd som allerede eksisterer.

Lenke til kommentar
Husk at vi fortsatt skal ha en generell tråd. Slike ting kan jo postes der også.

 

Jeg mener at en generell tråd er best til å ta opp småting som ikke trenger egne tråder.

Om man skal putte alle saklige, viktige og aktuelle diskusjoner i en generell tråd risikerer vi å få flere interessante diskusjoner om hverandre i den samme tråden.

 

Dette blir utrolig uoversiktlig. Da er det bedre at man lager egne tråder for diskusjoner som omhandler flere klubber, og eventuelt viktige saker (eks: Benitez får sparken, Ferguson slutter, Chelsea utestengt fra overgangsmarkedet osv).

Lenke til kommentar

Hver tråd vil jo ikke være mer aktiv enn totalen i united tråden allikevel. Kan ikke skjønne at antallet innlegg skal øke så drastisk. Og det er jo såre enkelt å fjerne uinteressante tema fra mine innlegg.

 

Er alt derimot interessant og man får aktiv posting så vil det helt klart bli en del :)

Lenke til kommentar
Husk at vi fortsatt skal ha en generell tråd. Slike ting kan jo postes der også.

 

Jeg mener at en generell tråd er best til å ta opp småting som ikke trenger egne tråder.

Om man skal putte alle saklige, viktige og aktuelle diskusjoner i en generell tråd risikerer vi å få flere interessante diskusjoner om hverandre i den samme tråden.

 

Dette blir utrolig uoversiktlig. Da er det bedre at man lager egne tråder for diskusjoner som omhandler flere klubber, og eventuelt viktige saker (eks: Benitez får sparken, Ferguson slutter, Chelsea utestengt fra overgangsmarkedet osv).

Greit med egne tråder for slike ting, men at f.eks. Nani blir tatt for fyllekjøring kan diskuteres i spillertråden til Nani, og ikke i en helt ny tråd. At Chelsea taper semifinalen pga. av en norsk dommer, kan taes i en egen tråd for det er et såpass stort tema at man kan diskutere til man blir grønn i fjeset.

Lenke til kommentar
Greit med egne tråder for slike ting, men at f.eks. Nani blir tatt for fyllekjøring kan diskuteres i spillertråden til Nani, og ikke i en helt ny tråd. At Chelsea taper semifinalen pga. av en norsk dommer, kan taes i en egen tråd for det er et såpass stort tema at man kan diskutere til man blir grønn i fjeset.

 

 

Der er vi enige. Småting puttes i samletråder. Regner med at de fleste skjønner hva som fortjener en egen tråd og hva som passer i samletrådene.

Lenke til kommentar

Håper virkelig dere som er fan av de "fire store" i England er aktive som bare faen. Om det viser seg at det er en suksess blir det vel også laget egne kategorier for de største norske lagene. En egen kategori for VIF på favorittforumet mitt. Jeg får stå bare av å tenke på det. Om det ville blitt noe stort vet jeg ikke. Er vel ikke mer enn 5-6 stykker som er ordentlig aktive i VIF-tråden. Vet ikke hvordan det er i de andre norske klubbtrådene, men jeg tar vel ikke helt feil om jeg sier at noen få står får en stor prosentandelen av trådens innlegg?

 

Jeg er i hvertfall utrolig gira på å skap stor aktivitet i en eventuell VIF-kategori. Regner med at det ikke blir åpnet kategorier for de to andre favorittlagene mine (Milan og Spurs) da det ikke er altfor stor interesse rundt disse. Hva med en kategori for landslaget? Eneste jeg ser som kan være negativt ved dette er at kategorien Norsk fotball vil dø. Det er vel bare Tippeliga-tråden og de største klubbtrådene det er aktivitet i, samt noen mindre tråder som sjeldent blir mer enn 5 sider. Internasjonal fotball tror jeg vil klare seg uansett. Det er så utrolig mange andre lag å diskutere rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...