HCG Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, det var ironi. Trodde de fleste ville forstå det. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Når blir kategoriene en realitet? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 For you Dani. Fett, men når blir det gjennomført? Jeg håper vi rekker det før helgen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Fett, men når blir det gjennomført? Jeg håper vi rekker det før helgen. Danielzu, her Sjekk første side. EDIT; Ops, Smågal kom tydeligvis før meg. Endret 26. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Når blir kategoriene en realitet? Du er alltid så utolmodig Daniel. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gleder meg til dette Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hadde vært kult hvis dere kunne fikse dette i morgen, så vi får gjøre det litt hjemmekoslig før superhelga sparkes igang. Jeg gleder meg veldig til dette, tror det blir kanon. Vil slenge ut en tanke om at klubbformannen kan få moderatorrettigheter på sitt eget forum. Hva synes brukere og moderatorer om dette? Endret 26. november 2009 av Hegland Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hopper på utålmodighetstoget her. Vil være ekstremt synd hvis kategoriene ikke opprettes før helga, både Arsenal-, Liverpool- og Manchester United-campene har mer eller mindre laget klar kamptråder. Jeg gleder meg i hvert fall enormt mye. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vil slenge ut en tanke om at klubbformannen kan få moderatorrettigheter på sitt eget forum. Hva synes brukere og moderatorer om dette? Dotten sa i den andre tråden at det kommer til å komme noen nye veiledere som kan mye om fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dessuten får jeg ny laptop snart. Mobil moderering, sier jeg bare. Watch out. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hopper på utålmodighetstoget her. Vil være ekstremt synd hvis kategoriene ikke opprettes før helga, både Arsenal-, Liverpool- og Manchester United-campene har mer eller mindre laget klar kamptråder. +1 Håper vi i United tråden kan ta en debatt og bli enig om system for kategorien vår, før utålmodige sjeler oppretter tråder etter vildens sky. Slikt blir det orden i rekkene av, og det må vi ha. Frykter for øvrig at fotballforumet fort kan bli noe overmoderert. Vi har tre fotballmods allerede, samt et par admins med sletteknapp og tørre fotballmetaforer på løpende bånd. Nå kommer også veiledere og formenn. Muligens en ny moderator også! Nei, jeg liker det ikke... Håper i det minste at toleransegrensen økes betraktelig som følge av tilbakemeldinger (avstemning) og at korte straffer (2-12t) innføres så snart som overhode mulig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Frykter for øvrig at fotballforumet fort kan bli noe overmoderert. Nja? Hensikten er nok det motsatte, meningen er at fotballforumet får mindre moderering etter vi har gjennomført våre planer. Vi har tre fotballmods allerede, samt et par admins med sletteknapp og tørre fotballmetaforer på løpende bånd. Nå kommer også veiledere og formenn. Muligens en ny moderator også! Ballsparker-forumet har blitt stort og vi satser på videre vekst på dette området. Et av problemene har vært mangel på mer dedikerte mods. og admin som følger opp deres ve og vel her i huset. Håper i det minste at toleransegrensen økes betraktelig som følge av tilbakemeldinger (avstemning) og at korte straffer (2-12t) innføres så snart som overhode mulig. Vi har allerede analysert deres ønsker og meninger om hvordan forumet bør utvikle seg videre. Kortstokken av gule og røde kort vil ikke bli større men skal brukes mer selektivt og målrettet. Ellers så jobbes det bak kulissene for å få et bedre tilbud til dere. Beklageligvis vil ting ta tid men fremdriften er der. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Håper vi i United tråden kan ta en debatt og bli enig om system for kategorien vår, før utålmodige sjeler oppretter tråder etter vildens sky. Slikt blir det orden i rekkene av, og det må vi ha. Hele poenget med egen kategori er jo at brukerne nå kan lage tråder om hva de vil. Uten at det går ut over "seriøse" tråder. Som United tråden, når noen ønsker å diskutere United saker på grensen til OffTopic med andre hjertesvenner. Da blir det greit å kunne opprette en tråd istedet for å ødelegge en seriøs diskusjon som er spot on tema. Trodde det var hele hensikten, ikke at man skulle ha et regime som bestemte hvilke tråder man har lov og ikke lov å opprette i United kategorien. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sett opp kategoristuktur som kan se slik ut: Man United: - kamptråd - spillerkjøp - PL-tråd - CL-tråd - United baren - Supporterutstyr - reiser og opphold til kamper - United offtopic - osv. - osv. Tok bare et eksempel på saken nå, sett formennene på saken Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Regime? Spar deg. Om poenget er å få en kategori stappfullt av uoversiktlige tråder og vås ala "i dag var Berbatov" kul på håret," for å skåne noen saklige diskusjoner, er jeg i mot forandringer av fotballforumet. Da vil jeg heller ha det som det er. Jeg hadde håpet på spillertråder og et eget forum ala United.no under kategorien, men ser nå at jeg var den eneste med slike tanker. Men for all del, slå dere løs. Skal ikke være party pooper jeg. Endret 27. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Sett opp kategoristuktur som kan se slik ut: Man United: - kamptråd - spillerkjøp - PL-tråd - CL-tråd - United baren - Supporterutstyr - reiser og opphold til kamper - United offtopic - osv. - osv. Tok bare et eksempel på saken nå, sett formennene på saken Slik ja Plagueis: På denne måten kan det komme så mye offtopic som overhodet mulig uten at det blir uoversiktlig Edit: Mulig eg misforstod litt nå, er denne lista underkategorier eller er det tenkt en kategori med tråder om Manchester United? Edit2: Seff en kategori med flere tråder. Da kan eg være enig i at det bør være en viss terskel for å opprette tråder. Har tenkt litt annerledes. Men eg mener det bør kunne være mulig å opprette tråder hvis f.eks det kommer en endring i eierskapet e.l altså ting som bør diskuteres for seg selv, og ikke i de eksisterende, og eg mener at det bør være mulig for hvermannsen slik at vi ikke sitter med noen få "superbrukere" som kan og mange som ikke kan. Da må det isåfall være forumveilederne. Endret 27. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg hadde håpet på spillertråder og et eget forum ala United.no under kategorien, men ser nå at jeg var den eneste med slike tanker. Du er ikke den eneste. Så det er ikke lov med spillertråder? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På denne måten kan det komme så mye offtopic som overhodet mulig Enten har du formulert deg dårlig eller så har vi totalt ulik agenda her. Jeg ønsker å begrense[/b ]off-topic, gjerne til fellestråder med et formål. Å spre det over hundreogfemti søpletråder ser bare uryddig og jævlig ut. Orker ikke legge ned tid og arbeid på et forum som ser ut som det er laget for narkomane på plata. Da lar jeg heller være. Kvalitet fremfor kvanitet, selv om det strider mot tankegangen til de på toppen, utviklinga på hw.no tatt i betraktning. Minoritet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg hadde håpet på spillertråder og et eget forum ala United.no under kategorien, men ser nå at jeg var den eneste med slike tanker. Du er ikke den eneste. Så det er ikke lov med spillertråder? Var slik du Plagueis tenkte eg tenkte det skulle bli også... På denne måten kan det komme så mye offtopic som overhodet mulig Enten har du formulert deg dårlig eller så har vi totalt ulik agenda her. Jeg ønsker å begrense[/b ]off-topic, gjerne til fellestråder med et formål. Å spre det over hundreogfemti søpletråder ser bare uryddig og jævlig ut. Orker ikke legge ned tid og arbeid på et forum som ser ut som det er laget for narkomane på plata. Da lar jeg heller være. Kvalitet fremfor kvanitet, selv om det strider mot tankegangen til de på toppen, utviklinga på hw.no tatt i betraktning. Minoritet Som eg skriver over: Eg trodde vi skulle få underkategorier, og da ville ikke OffTopic føre til noe som helst rot. Hvis kategorien skal inneholde tråder og ikke underkategorier så sier det seg selv at man ikke kan opprette tråd for hver minste lille ting. Misforstod litt. Du er ikke den eneste som ønsker kvalitet oppi alt. Men kvantitet er undervurdert. Hadde det vært bygget opp skikkelig så kunne det blitt slik at man kunne velge hva man ville lese. Ikke en skog av det DU kategoriserer som uinteressant, og en og annen av det du kaller kvalitet. Selv om du mener at en ting er uinteressant og "søppel" så er ikke det en regel. Det er din personlige mening. Og da hadde det vært greit å kunne kategorisere det slik at man slapp å "se" søppelet Edit: Burde forøvrig diskutere dette i en egen tråd for oss united supportere. Er tross alt vi som skal bruke denne kategorien mest. Endret 27. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå