Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Samme her. Det sier seg selv at rivalene til laget mitt interesserer meg. Nettopp. Så hvorfor trenger hver enkelt klubb en egen kategori, er det ikke nok med en kategori for Premier League i stedet for fire separate kategorier? For da blir mulighetene begrenset. Vi kan f.eks. ikke ha en tråd om hver enkel spiller på laget når kategorien heter Premier League. Hadde i så fall endt opp med 50 aktive tråder pr. dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Slik jeg ser det skal alle ha muligheten til å opprette kamptråder. Men; det skal være et krav om kvalitet. Førstepostene skal inneholde en lenger tekst der en vurderer kampen, litt statistikk, tabell, dato, kanaler den vises på, skadesituasjon osv. Mao skal den inneholde så mye at dumme spørsmål skal være unødvendig. United.no-forumet er et godt eksempel på særdeles gode kamptråder. Ja det er vel det beste, men tror man løser det best ved at man har et knippe faste folk som oppretter. Alle kan vel ha muligheten, men det kommer helt sikkert til å bli mange av de samme som oppretter uansett, så tipper det løser seg litt av seg selv etterhvert. Kvalitet er vel stikkordet uansett hvordan man løser det. Edit: Alt-Ctrl: Skal vi ha en egen kategori for PL vil det jo ikke bli noe særlig forskjell fra slik det er i dag. Én kategori for de største lagene der man oppretter alt av dedikerte tråder er det enkleste og det beste. Endret 25. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Én for hele Premier League blir mildt sagt jævlig rotete. Det bør være opp til hver enkelt å bestemme hva de skal måtte skumme gjennom eller ei. Som jeg sa tidligere i tråden: De andre har sagt det godt fra før, derav mangel på begrunnelse. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Én for hele Premier League blir mildt sagt jævlig rotete. Det bør være opp til hver enkelt å bestemme hva de skal måtte skumme gjennom eller ei. Som jeg sa tidligere i tråden: De andre har sagt det godt fra før, derav mangel på begrunnelse. +1 Ser for meg at det kan bli over 100 forskjellige spillertråder dersom vi kun skal opprette en Premier League-kategori, og ikke egne kategorier for Man Utd/Liverpool/Arsenal/Chelsea. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Vi kan f.eks. ikke ha en tråd om hver enkel spiller på laget når kategorien heter Premier League. Jeg ser ikke behovet etter en samletråd for hver enkelt spiller, det ender bare opp med å bli uoversiktelig. Om det er en ny sak ang en spiller man vil diskutere, hvorfor ikke lage en ny tråd slik at alle ser nøyaktig hva tråden handler om med en gang? Jeg har aldri vært fan av samletråder på fotballforum, med enkelte unntak. Jeg ser virkelig ikke behovet. Edit: Alt-Ctrl: Skal vi ha en egen kategori for PL vil det jo ikke bli noe særlig forskjell fra slik det er i dag. Én kategori for de største lagene der man oppretter alt av dedikerte tråder er det enkleste og det beste. Som jeg skrev i det første innlegget. Opprett en egen kategori for britisk fotball, og kutt ut de verste samletrådene. Gjør man dette får britisk fotball større plass enn nå fordi man utelukker alle andre ligaer, og samtidig får man slutt på de uendelige samletrådene. Jeg må si jeg er forundret over at så mange her inne ser ut til å ønske samletråder så mange samletråder. Én tråd for hver enkelt spiller? Hvor er behovet? Man kan si hva man vil om nivået på vgd, men der er det i hvert fall interessante diskusjoner, og man slipper å lese seg igjennom mengder av innlegg i enkelte tråder for å se om noen har svart seg. En annen ting som er positivt ved å ikke ha samletråder er at man kan skumlese overskriftene til de forskjellige trådene og velge ut den som ser interessant ut. Endret 25. november 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Mye lettere å ha en samletråd pr. spiller. Hvis man skal lage tråder etter hver sak som kommer opp i media, kommer det til å bli mange tråder. "X spiller tatt for å fyllekjøre". "X spiller slakter treneren". "X spiller ryktes på vei bort fra klubben". Det blir fort kaotisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 100% enig med Latias, niko og iRoman. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Mye lettere å ha en samletråd pr. spiller. Hvis man skal lage tråder etter hver sak som kommer opp i media, kommer det til å bli mange tråder. "X spiller tatt for å fyllekjøre". "X spiller slakter treneren". "X spiller ryktes på vei bort fra klubben". Det blir fort kaotisk. Er det virkelig bedre at fire av trådene øverst på forumet heter "Den store xxxx tråden", fremfor; "O'Shea får ny kontrakt" "Sar legger opp etter sesongen" "Bekreftet - Fabregas til Barcelona" "Lampard forlenger med Chelsea" Edit: Jeg hadde vanligvis ikke trykket meg inn på en samletråd om Fabregas, men med en tittel som i eksempelet over ville det vært krystallklart hva tråden handlet om. Endret 25. november 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Imo burde det lages en spillertråd for hver spiller der alle nyheter rundt spilleren kan postes, og hans prestasjoner og utalelser i media kan diskuteres, mens tråder som "Bør Nasri eller Denilson spille sentralt?", "Passer Eduardo som spiss eller ving" kan bli dratt ut. Jeg tror det blir det greieste. Endret 25. november 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg vil iallefall ikke ha det som vgd her inne. United.no forumet har vist at spilletråder fungerer strålende og jeg ønsker det slik her også. Hvis man virkelig bare er interessert i å lese nyheter så er vel tv2sporten.no/fotball et mer passende sted. Det kommer til å bli så uendelig mange tråder hvis vi skal opprette en tråd for hver eneste sak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Imo burde det lages en spillertråd for hver spiller der alle nyheter rundt spilleren kan postes, og hans prestasjoner og utalelser i media kan diskuteres, mens tråder som "Bør Nasri eller Denilson spille sentralt?", "Passer Eduardo som spiss eller ving" kan bli dratt ut. Jeg tror det blir det greieste. Den siste kan jo taes i Eduardo-tråden, slik at den tråden holder seg livlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hvis man virkelig bare er interessert i å lese nyheter så er vel tv2sporten.no/fotball et mer passende sted. Du misforstår. Poenget jeg har prøvd å få frem er at det er enklere å finne de diskusjonene hver enkelt finner interessante om vi dropper samletrådene. Det kommer til å bli så uendelig mange tråder hvis vi skal opprette en tråd for hver eneste sak. Feil. Sprer man diskusjonen ut av samletrådene og inn i egne tråder vil trådene etterhvert dø ut (enkelte vil selvsagt leve lenger), og blir dermed dyttet nedover på siden av mer aktuelle diskusjoner. I tillegg vil søkefunksjonen fungere bedre fordi man finner hele tråder om det emnet man søker etter i stedet for å finne samletråder med flere hundre, kanskje tusenvis av innlegg å lete igjennom. Edit: Eksempelet med vgd var litt uheldig da de som er aktive der ikke ser ut til å ha forstått hva emnetittelen på en tråd burde si til leseren. Endret 25. november 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor får LFC egen kategori egentlig? Kult dette, gleder meg til å se United-tråden (som blir omdøpt) i en annen kategori. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor får LFC egen kategori egentlig? Greit at du hater Liverpool, men dette er latterlig. Liverpool fortjener dette like mye som oss. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Irony alert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I så fall var det ganske godt skjult. Ironi virker ikke uten smiley til slutt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ironi virker helt fint uten smiley i de fleste tilfeller der man tar seg tid til å lese over innlegget og tenke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ironi virker helt fint uten smiley i de fleste tilfeller der man tar seg tid til å lese over innlegget og tenke. Da kan jo jeg si at innlegget mitt også var ironisk, slik at vi er skuls. Mtp. at fyren er 11 år, så er jeg ikke like sikker på at han var ironisk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor får LFC egen kategori egentlig? Godt spørsmål. Og vi kan også bytte ut United med Tufte IL... Mal for riktig bruk av smileys --------> Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor får United egen kategori egentlig? Funka ca like bra som dette. Veldig lite med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå