Gå til innhold

Fotballklubber vil få egne kategorier


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Det var nok ikke bare jeg som tenkte den tanken. Vi ser jo at fotballforumet har stort potensial og da er det helt naturlig at det blir en utvidelse. Så er det opp til dere å ta vare på lekeplassen deres. Play nice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at jeg ikke skriver på fotball-forumet her er pga disse uoversiktlige samletrådene.

 

Synes egentlig ikke en løsning hvor enkelte klubber får sine egne forum er særlig god. Dette er fordi mange debattanter da kun vil henge på en del av forumet og får dermed ikke med seg andre interessante diskusjoner.

 

Her er noen forslag:

 

- Gjør slutt på de største samletrådene.

- Lag en egen underkategori hvor folk kan lage kamptråder.

- Premier League, eller britiske ligaer får sitt eget forum, mens resten av de internasjonale ligaene får sitt eget. Grunnen til at det er en god løsning er fordi det er så mange som følger med på britisk fotball fremfor andre ligaer at diskusjoner som ikke handler om britisk fotball fort kan havne langt ned på siden og rett og slett bli borte.

 

 

tl;dr

 

Legg til to kategorier i tillegg til de eksisterende (norsk og internasjonal). Disse to blir for 1: Kamptråder, 2: Britisk fotball. Oppløs de største samletrådene.

Lenke til kommentar

Nydelig tiltak. Kommer til å bli langt mer oversiktlig. En generell samletråd for småprat, og egne kamptråder, ryktetråder osv blir bra.

 

Får jeg foreslå at faste folk oppretter kamptrådene? Med informasjon om tabell, tidligere oppgjør, sesongstatistikk osv. :hmm: Tror alt blir mye bedre da enn at det er førstemann til mølla.

Lenke til kommentar

Nei, det bør ikke bli underkategori for kamptråder. Da blir ting bare spredd utover i forumet. Hater å bruke underkategori, men det er min mening om saken :)

 

Alle lagene i topp4 får sin egen kategori vil skape mer debatt og liv, jeg ser fram til det. Jeg tror at det blir mer spennende for oss supportere å delta og diskutere. Enn å ha alle i et samme sted, det blir bare rot og tull. Noe som fører til krangel og personangrep.

Så forlaget til Dotten er genialt og vil funke.

 

EDIT: Innlegget er ment som svar til Alt-Ctrls tanke om saken.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det at faste folk oppretter kamptråder kommer nok ikke til å bli en retningslinje, men det er ingenting i veien for at et knippe faste trådstartere utpekes av supporterne i fellesskap i de respektive kategoriene.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det skal alle ha muligheten til å opprette kamptråder. Men; det skal være et krav om kvalitet. Førstepostene skal inneholde en lenger tekst der en vurderer kampen, litt statistikk, tabell, dato, kanaler den vises på, skadesituasjon osv. Mao skal den inneholde så mye at dumme spørsmål skal være unødvendig. United.no-forumet er et godt eksempel på særdeles gode kamptråder.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke en løsning hvor enkelte klubber får sine egne forum er særlig god. Dette er fordi mange debattanter da kun vil henge på en del av forumet og får dermed ikke med seg andre interessante diskusjoner.

Det er da opp til brukeren selv å vurdere om h*n kun skal holde seg i "sin egen" kategori, eller være med i andre interessante diskusjoner. ;)

Lenke til kommentar
...

Nei, nei, nei og nei. Så har dere min mening.

 

Begrunnelse hadde vært fint.

 

 

Nei, det bør ikke bli underkategori for kamptråder. Da blir ting bare spredd utover i forumet. Hater å bruke underkategori, men det er min mening om saken :)

 

Alle lagene i topp4 får sin egen kategori vil skape mer debatt og liv, jeg ser fram til det. Jeg tror at det blir mer spennende for oss supportere å delta og diskutere. Enn å ha alle i et samme sted, det blir bare rot og tull. Noe som fører til krangel og personangrep.

Så forlaget til Dotten er genial og vil funke.

 

Det her forundrer meg. Én underkategori for kamptråder er ille fordi det blir spredt. Men seks(!) underkategorier for seks forskjellige klubber er bra?

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner tankegangen her. Målet med forumet må jo være å generere diskusjoner. Med egne kategorier for klubbene ser jeg for meg at de fleste holder seg til sitt eget lags kategori. Dermed mister man de fleste diskusjonene med andre lag sine supportere, som faktisk er de mest interessante.

 

En annen ting er at den samme saken fort kan bli diskutert i to/tre forskjellige tråder, i to/tre forskjellige underkategorier, noe som neppe er særlig bra for diskusjonen.

 

 

Edit:

 

Det er da opp til brukeren selv å vurdere om h*n kun skal holde seg i "sin egen" kategori, eller være med i andre interessante diskusjoner. ;)

 

Selvsagt. Greia er jo at ikke alle gidder å gå frem og tilbake, ut og inn av forskjellige kategorier hele tiden.

 

Et annet alternativ kunne vært at de tre/fire største ligaene hadde fått sine egne kategorier.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner tankegangen her. Målet med forumet må jo være å generere diskusjoner. Med egne kategorier for klubbene ser jeg for meg at de fleste holder seg til sitt eget lags kategori. Dermed mister man de fleste diskusjonene med andre lag sine supportere, som faktisk er de mest interessante.

Jeg vet ikke med andre brukerne, men jeg kommer fortsatt til å bruke andre kategorier ofte (Liverpool, Arsenal og til dels Chelsea).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...