Gå til innhold

Fotballklubber vil få egne kategorier


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi vil prøve ut med kategori for de mest omdiskuterte fotballklubbene. Det kommer store mengder diskusjon rundt enkelte klubber, det meste av dem innen samletråder. Ulempen med det er at en tråd huser dusinvis med forskjellige tema, som jo gjør ting vanskelig å finne frem til og som kan skape mindre diskusjon.

 

Nå vil vi ikke fjerne samletrådene, men vi vil for de mest omdiskuterte klubbene lage egen kategori slik at man kan få på plass flere tråder med alle mulige temaer. Så ser vi hvordan det hele fungerer. Her er det jo mulig med alt fra kamptråder, guider og annet - avhengig av hva brukerne ønsker å bidra med.

 

Først og fremst er dette tiltenkt klubbene Manchester United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Barcelona og Real Madrid. De vil få kategori i løpet av kort tid, hvor vi til våren evaluerer hvilken som har livets rett.

 

Samtidig vil vi lage kategori for RBK, Brann VIF og muligens Viking nærmere sesongstart, om det slår an med de internasjonale klubbene.

 

Men men, hvorfor i &%/¤ får ikke min klubb egen kategori?

Kort og godt, vi legger opp kategorier utifra deltagerbølgen brukerne skaper med sine bidrag. Vi har liten interesse å lage tilnærmet tomme kategorier (generelt sett så slanker vi forumet). Den beste måten å sikre at din klubb får en egen kategori er å delta i diskusjoner rundt den, gjerne starte med en samletråd i de to generelle fotballkategoriene og få med deg andre fans. Vi håper jo at vi med tid og stunder kan huse forum for alle fotbalklubber der ute. Det er helt og holdent opp til de ulike lags tilhengere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk! Tror nok dessverre ikke dette er løsninger som vil fungere for andre enn United og Liverpool, men det får vi se i mai. Den allerede eksisterende United-tråden kan jo da omdøpes til "RedCafé" eller "Bishops Blaize" og brukes som en sånn kafé-/pub-tråd slik vi har i mange andre deler av forumet. Det beste med dette er at det gjør det enklere å "kjempe på flere fronter". Istedet for å skrive et langt innlegg der man blander diskusjoner, så blir det hele mye, mye mer ryddig for alle som deltar. Det blir også lettere å finne fram til tidligere diskusjoner.

 

Ser også for meg en "supporter-profiler"-tråd der en kan presentere seg selv som supporter samt en "supporter-bilder"-tråd der en kan legge ut bilder en har tatt (av seg) selv relativt til United.

 

Dette blir bra! :)

Lenke til kommentar

Syns dette er et veldig flott tiltak, som kan gjøre ting veldig mye ryddigere og samtidig hjelpe til å øke diskusjonen og interessen rundt de aktuelle klubbene. Kun én enkelt tråd for noen av de største klubbene, sånn som det er i dag, kan fort bli litt for rotete fordi interessen er for stor, og det blir litt vel mye å holde styr på, spesielt når det er kamp. :p

Gleder meg til dette. :)

Lenke til kommentar
Det beste med dette er at det gjør det enklere å "kjempe på flere fronter". Istedet for å skrive et langt innlegg der man blander diskusjoner, så blir det hele mye, mye mer ryddig for alle som deltar. Det blir også lettere å finne fram til tidligere diskusjoner.

 

Jepp. Beste argumentet for slike kategorier. Slik det er nå så foregår gjerne 3-4 diskusjoner om hverandre i samme tråden, og er du innblandet i 2-3 av disse selv så blir det svært fort uoversiktlig både for deg selv og andre debattanter.

 

Dette tiltaket vil bidra til at vi kan kjøre mange flere diskusjoner paralellt.

 

Eneste ulempen er at eg må følge med i en kategori, ikke bare "mine innlegg" :!:

 

Nå vil det vel også bli gode muligheter for dedikerte kamptråder?

Lenke til kommentar

Bra tiltak.

 

Jeg har mange ideer til hvordan oppsett det bør være i United forumet. Syntes formenn skal være hovedansvarlig for at ting er ryddig og at det hele blir oversiktlig. Jeg mener vår formann, Points, skal ta på seg Fredrik-rollen på united.no...

 

Unitedtråden bør omdøpes til redcafé som Points skriver. Den tråden bør skilles ut fra de dødelige og plasseres øverst i forumet, under viktige emner.

 

Skal vi bruke denne tråden til å komme med forslag til innhold? Kamptråder, bildetråder, humortråden osv.

 

Jeg har for min del lyst til å opprette en infotråd om klubbens økonomi.

 

*Mine inlegg*

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Bra tiltak.

 

Jeg har mange ideer til hvordan oppsett det bør være i United tråden. Syntes formenn skal være hovedansvarlig for at ting er ryddig og at det hele blir oversiktlig. Jeg mener formenn burde få Fredrik-rollen på united.no.

 

Unitedtråden bør omdøpes til redcafé som Points skriver. Den tråden bør skilles ut fra de dødelige og plasseres øverst i forumet, under viktige emner.

 

Skal vi bruke denne tråden til å komme med forslag til innhold? Kamptråder, bildetråder, humortråden osv.

 

Jeg har for min del lyst til å opprette en infotråd om klubbens økonomi.

 

*Mine inlegg*

Humortråd er det liten vits å ha... men egen bildetråd er ganske grei, kamptråder er fint å ha, ryktetråder kan være greit å ha, spillertråder etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette er strålende. Kommer til å bli langt bedre oversikt og flere diskusjoner når oppdelingen er et faktum.

 

Er dette den mystiske ideen din wh1te? :D

 

Kanskje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...