elvenbow123 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei folket! Har hatt et Adsl nettverk ganske lenge nå, og har levd med nedlastingshastigheten ca 350 kbit/s. Men i stad så sjekka jeg surfometeret, på dinside.no, der fikk jeg langt høyere hastighet! 2 317 kbit/s! spørsmålet mitt er igrunn om jeg har låst hastigheten eller no, eller om surfometer testen bare er rubbish? På forhånd takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan jo prøve noen flere speedometre så du finner ut hva som er riktig. speedtest.net er bra når man har moderate hastigheter. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ha ha, på første testen fikk jeg 30Mb, og jeg har 11Mb. Så med mindre jeg plutselig har fått en helt sinssyk oppgradering på fart så stemmer det ikke i det hele tatt. :!: EDIT Prøvd flere ganger nå, og den kommer ikke under 28Mb. Endret 24. november 2009 av arjato Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Har prøvd sikkert 4 tester nå og fått samme resultat :O Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har også testet flere nå, men finner ikke en som gir meg riktig resultat. Fant faktisk en side som sa jeg hadde over 70Mb. Lenke til kommentar
innard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ^pic or didn happen Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Oisann! Det hele skyldes nok en bit/bytes missforståelse XP Takker for svar tråden kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå