saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Burde jeg være bekymret? Jeg føler meg ikke bekymret på noen som helst måte, men ville høre litt om hva andre mente om denne saken! Er mann (gutt) hvis det skulle ha noe å si med saken. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Langt i fra. Bedre å ta seg tid å finne en noenlunde skikkelig høne, enn å knerte løse småtøs med sykdommer. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 haha, skapte et stort smil på fjeset mitt =D Nei, gjør det noe da? Mer positivt enn negativt synes nå jeg..Er like gammel som deg og jente som også er jomfru. Jeg føler meg absolutt ikke bekymret.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kred til deg. Snittet for debutalderen til gutter ligger vel på rundt atten. Dvs. at det fins like mange gutter IKKE har hatt sex nå, som det gjør av gutter som har hatt sex før fylte atten. Jeg ser ikke på det som noe negativt i det hele tatt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Kred til deg. Snittet for debutalderen til gutter ligger vel på rundt atten. Dvs. at det fins like mange gutter IKKE har hatt sex nå, som det gjør av gutter som har hatt sex før fylte atten. Jeg ser ikke på det som noe negativt i det hele tatt. Er det det ja, var litt overraskende for meg ja =) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Uvanlig - Nja. Du har ingen grunn til å føle deg spesiell. Kom tilbake hvis du fremdeles er jomfru når du er 30. Så skal vi begynne å snakke uvanlig. Og nei til alle dere som lurer. Jeg er ikke 30 og jeg er heller ikke jomfru. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Tror ikke noen lurer Men greit du informerte, sånn at du trenger ikke være redd noen skal tro det Endret 24. november 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har alltid trodd toy_man var en 30 år gammel jomfru, jeg. Greit å få det oppklart. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Så bra vi fikk oppklart det, var jo derfor jeg lagde denne tråden Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg vet ikke hvor mange identiske tråder som finnes på dette forumet, men det er veldig mange. Du skal få det samme svaret som alltid: gjennomsnittlig debutalder for gutter er mellom 17 og 18 år. Altså er det ca like mange som er jomfru til de er 19 som folk som er jomfru til de er 16. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lag når en thread her når du fyller 30 og fortsatt er jomfru. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Lag når en thread her når du fyller 30 og fortsatt er jomfru. *noted* Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lag når en thread her når du fyller 30 og fortsatt er jomfru. *noted* Det var vell ikke særlig optimistisk? Men nei, ikke noe uvanlig det.. Hvem bryr seg egentlig? Er bare du selv som kan kontrollere hvilket press du velger å ilegge deg selv... Ikke tenk på det, det kommer av seg selv.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 D= Vi får se hva fremtiden har planlagt for meg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har alltid trodd toy_man var en 30 år gammel jomfru, jeg. Greit å få det oppklart. må ikke la deg lure så lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå