Dufen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg har vært altfor lite aktiv de siste årene og bestemte meg for å gjøre noe med det. Jeg begynte å trene styrke for 1 år siden, og føler nå at jeg begynner å få den berømte bulkemagen. Så derfor begynte jeg å lese på alle de amreikanske forumene (det er faktisk de som har mest peiling) om hvordan jeg fortest mulig kunne bli slank igjen og samtidig få bedre kondis uten å miste muskelmasse. Jeg kom frem til at de fleste mener at det ikke bør ta mer enn mellom 2 og måneder og få vekk nesten alt kroppsfett. Det jeg nå vil ha tilbakemeldinger på er om det jeg har studert kan stemme. Påstand: For å få 6pack bør man trene magen minst mulig med mindre man har en svak mage samt spise riktig. Begrunnelse: All fitnesstrening inneholder øvelser som mer enn nok involverer og aktiverer magemusklene. Litt om meg selv. Stats: 28år 167cm 68 kilo Trener nå høyintensiv styrketrening man, ons og fredag. Trener høyintensiv intervall kardio på tirsdag og torsdag Lørdag og søndag er hviledager. MAT: FROKOST 2 spiseskjeer tran 1 spiseskje Sanasol 1 C-vitamintablett 1 skive brunt brød (så grovt som mulig) 3egg---> eggerøre 1/2 chili ---> i eggerøren 1kiwi eller 1appelsin 1 glass helmelk til Alternativ frokost 2 spiseskjeer tran 1 spiseskje Sanasol 1 C-vitamintablett 1 handfull havregryn med helmelk 1 kiwi eller appelsin 1bløtkokt egg LUNCH 1 god handfull med blanding av mandler, hasselnøttkjerner og valnøttkjerner 1 stor appelsin TRENING 2 scoops proteinpulver 1 banan MIDDAG 150 gram kyllingfilet 300 gram brokkoliblanding 1 liten handfull upolert ris 1 glass kalorifri saft til KVELDSMAT 3 knekkebrød med Leverpostei 1 tomat på knekkebrødene Agurkskiver på knekkebrødene 1 glass kalorifri saft til Jeg synes selv at etter en uke med trening og spising omtrent slik som beskrevet over så ser jeg synlige resultater. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Faktisk tror jeg at lav-karbo kosthold kan funke som deff. Der du inntar massive mender meg fett og moderat mender med protein og minst mulig karbs. Til kvels kan du kutte ut karbs og ete protein, som cottage cheese og fisk. For å få de magiske rutene du snakker om må du ned i kalori underskudd, altså spise mindre enn du forbrenner. Påstand: For å få 6pack bør man trene magen minst mulig med mindre man har en svak mage samt spise riktig.Begrunnelse: All fitnesstrening inneholder øvelser som mer enn nok involverer og aktiverer magemusklene. Nei, det er ikke riktig. Mange tror at man få synlig six pack av å ta dusin med crunches og mage øvelser til det brenner. Du må fjerne fettet på magen for å få frem six packen Endret 24. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
innard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 absolutt alle har en " sixpakk ", er bare skjult under fettlaget. kjør kardio, i.e løoing og/eller kampsport. det er det beste for å forbrenne nevnte fettlag. hvis du sultemagrer deg på diet vil du miste fett, men også muskler. styrketrening har nesten ingenting å si med mindre du vil bli mer "stocky". Spis som vanlig og løp MYE så vil du ha din sixpack etter års tid, alt ettersom. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Her , så kan du jo prøve å se. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Påstand: For å få 6pack bør man trene magen minst mulig med mindre man har en svak mage samt spise riktig.Begrunnelse: All fitnesstrening inneholder øvelser som mer enn nok involverer og aktiverer magemusklene. Nei, det er ikke riktig. Mange tror at man få synlig six pack av å ta dusin med crunches og mage øvelser til det brenner. Du må fjerne fettet på magen for å få frem six packen Tror jeg har ordlagt meg litt feil her... Jeg mener at om man trener magen mye så vil magen bli "utsående" fordi musklene vil samtidig lagre litt fett og det ligger i tillegg et fettlag innenfor magemusklene som må bort om man skal få såkalt 6-pack... Eller har jeg misforstått helt? Om du ser på programmet til denne karen http://www.youtube.com/watch?v=cJlgwHXT9Ec...=response_watch så får du en ide om styrketreningen. Om du ser på nettsiden hans http://www.mensworkoutguide.com/ så tror jeg faktisk at det skal gå på 2 måneder og ikke 16 uker som han mener... Jeg har etter mine kalkuleringer et kaloriunderskudd som samtidig inneholder nok protein til å opprettholde muskelmasse. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 absolutt alle har en " sixpakk ", er bare skjult under fettlaget. kjør kardio, i.e løoing og/eller kampsport. det er det beste for å forbrenne nevnte fettlag. hvis du sultemagrer deg på diet vil du miste fett, men også muskler. styrketrening har nesten ingenting å si med mindre du vil bli mer "stocky". Spis som vanlig og løp MYE så vil du ha din sixpack etter års tid, alt ettersom. Her er det et stort MEN. Om man ikke trener styrke vil muskelmassen sakte bli mindre, dette gjelder også magen. Den dietten jeg går på inneholder en blanding av karbo for energi, nok protein for å beholde muskelmasse og fett for fettransport ut av kroppen (fett binder seg til fett). Med denne dietten har man et kaloriunderskudd som aktiverer et kontrollert fettap... Det jeg lurer på er om man kan få kjørt så intensivt at man klarer dette på 2 måneder... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 absolutt alle har en " sixpakk ", er bare skjult under fettlaget. Bullshit. Sett mange tynne (som i flis) folk med six-pack? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) absolutt alle har en " sixpakk ", er bare skjult under fettlaget. Bullshit. Sett mange tynne (som i flis) folk med six-pack? Har aldri trent mage, armer, bryst eller noe lignende, men har markerte magemuskler fordet. Er selv "en flis". edit: Fæl typo. Endret 25. november 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skinny-pack kallast det Still deg opp ved sidan av nokon som faktisk har six-pack og sjå forskjellen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er vel nettopp det som er poenget, derfor han skrev "sixpack". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå