tyDi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Heisann, Jeg kjøpte et Roccat Kave headset fra komplett i august en gang. Det er et greit headset, fungerer bra, bortsett fra et problem med mikrofonen! DEN VIL IKKE FUNGERE LENGER. Til å begynne med fungerte mikrofonen helt fint, men den kan tas av og etter hvert har det bare blitt verre og verre å få den til å fungere! Dytter jeg den helt inn, vil den helt enkelt bare ikke fungere. I det siste har jeg dyttet den halveis inn for at den skal fungere, men det virker ikke lengre. Har søkt litt rundt, men virker som jeg er den eneste med dette problemet Skjønner at jeg trolig må sende den inn til komplett, men vil bare spørre her først, er det noen som har hatt samme problem og hva kan jeg gjøre selv? Vil helst ikke være uten headset Lenke til kommentar
MVI Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Høres ut som om ledningene fra mikrofonen ikke får kontakt med hodetelefonene. Er nok ikke noe annet og gjøre en og sende de tilbake. Lenke til kommentar
Glends Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er faktisk et "vanlig" Problem på Kave headesettet mic'en på min Kave ble også ødelagt etter vanlig bruk, så er bare å si ifra til komplett så sender du inn ditt og får ny tilbake. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Du er nok ikke alene her her, jeg sitter her med et Kave også som må tilbake til komplett. Og takk for tipset med og ikke dytte mic'en helt inn, det skal jeg prøve nå. Endret 21. desember 2009 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå