Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

(Mann) 3 orgasmer på 1 minutt...

Gjest Anonym5

Anbefalte innlegg

(til moderator: Jeg legger dette ut for å få en sjangse på å føle meg sikker på min seksuelle helse. Jeg velger å være anonym i tilfellet det viser seg at deler av min seksualitet er uekseptabel, freaky e.l.)

Ok...

Jeg begynnte å ronke som 17-åring. Grunnen til at jeg begynnte så sent var at jeg ikke oppdaget at man kunne bruke forhuden eller olje for å gjøre det lettere(ja, jeg tørronket et par ganger før jeg oppdaget det-_-). Jeg hadde allerede en velutviklet muskel for å styre kanalene til sæden(samme som kan stoppe urinering), og fant raskt ut hvordan jeg forlenget levetiden på ståkuken min mens jeg ronket.

lang historie kort... etter 3-4 måneder klarte jeg en dag å få orgasme med sædsprut å hele pakka tre ganger på rad iløpet av ett minutt. Altså det tok 1 minutt fra første til siste... men ronkinga fram til første orgasme tok litt lenger tid. Det var et lite WTF moment... jeg sjekket det ut på internett og fant ingen lignende tilfeller. Er det noen andre her som har opplevd lignende tilfeller eller vet noe om det?!?

Jeg føler meg litt som et freakshow...

begynner til og med å tenke på at jeg har ei fitte gjemt under kuken, for sålangt jeg vet er det bare kvinner som kan få flere orgasmer under et og samme samleie

HALP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg klarer og å få utløsning og orgasme 3 ganger på kort tid(har ikke timet og sett om jeg klarer de på 1 minutt dog) ved å kontrollere musklene i bekkenbunnen. Tror nok ikke dette er noe unormalt. Det er bare teknikk og kontroll over denne muskelen.

Jeg har forøvrig lest at det å trene opp denne muskelen og kontrollen nettopp skal gi blant annet større kontroll over orgasmer, ereksjoner og utløsninger samt sterkere orgasmer og sprut. Denne artikkelen er et eksempel.Det jeg ikke finner artikler på dog er menn som klarer multippel orgasme med utløsning, alle de artiklene jeg finner snakker kun om multippel orgasme uten utløsning...

Tror nok ikke det er noe å uroe seg over, vi kan heler prise oss lykkelig for at vi klarer det og får den ekstra nytelsen det medbringer

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...