zomba Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hei dere moteinteresserte ! Jeg lurer på hva slags armbånd dette er? og hvor man får tak i et sånt?? Jeg tror jeg lastet opp et bilde av armbåndet i vedlegg.... men jeg har ikke peiling om jeg fikk det til.... Det skal tydeligvis være et armbånd som som skifter farger i ut ifra hvilket vinkel man ser den fra, men ikke vet jeg og derfor spør jeg dere. Det eneste hintet jeg har er at det skal "beskytte" deg mot et eller annet (noe overtroiske greier) Og det er en _LITEN_ sjans for at ordet "mila" har noe mening. Håper jeg får noen gode svar! For jeg trenger det virkelig. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Kan det være Karma armbånd ? Lenke til kommentar
zomba Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det kan godt hende, har du noe mer info? en side eller en butikk der man kan kjøpe det? Er det noen flere som vet noe? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Disse karmabåndene selges på diverse gullsmedbutikker og klokkebutikker. Har sett at Gullsmeden, Juvelen, og mange andre butikker har dem. Fant et par bilder. Ganske store bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Butikk som selger mange: http://www.gullsmedrydeng.no/Karma_smykker_332.html Endret 25. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
zomba Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det begynner å ligne nærme seg noe, men de karmabåndene ligner ikke helt på det bildet jeg la ut Jeg har prøvd å lete men finner ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå