GoranSH Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Eg installerte nettop Windows 7 på min bærbare Packard Bell. Det var aldri noen problemer før, men nå drive WLM å logger av og på hele tiden mens eg er hjemme. Det er forløbig det eneste eg har funnet negativt med W7 vel å merke! Og når eg er på skolenettverket, virker WLMen min helt fint. Når eg er på stasjonæren min (Vista) får eg heller ingen problemer. Noen som har noen tips? Endret 24. november 2009 av Googen Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 prøvd å oppgradere til nyeste versjon? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 har hatt det samma problemet på XP men jeg reinstallerte bare WLM. Viss du har en prøve versjon? så er det noe drit hadde prøveversjon for en stund siden, og da fynket ingen spill.. + programmer. Prøv og installer WLM på nytt ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er forløbig det eneste eg har funnet negativt med W7 vel å merke! Og når eg er på skolenettverket, virker WLMen min helt fint. Når eg er på stasjonæren min (Vista) får eg heller ingen problemer. Dette har absolutt ingenting med Windows 7 å gjøre. Problemet er nettverket ditt eller en korrupt installasjon av WLM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå