Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hei er det normalt å tisse i buksa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis du er veldig umoden. Så i ditt tilfelle, ja. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer ann på hvor gammel du er Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ser for emg at denne tråden er laget av en 14 år gammel nerd som skulle ha det litt "gøy" ? Er bare måten spørsmålet er stilt Den seriøse delen, nei det er ikke normalt å pisse i boksa, da bruker du heller bleie, joa det kan skje om du er ordenlig uheldig på en fest og du er særpe full, men det skal en god del til fordet ... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer ann på hvor gammel du er jeg er mann 34 år Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer ann på hvor gammel du er jeg er mann 34 år Uvanlig, veldig uvanlig Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer ann på hvor gammel du er jeg er mann 34 år Hadde du vært det, så hadde jeg gått ut i fra at du hadde formulert deg bedre. Ble veldig mye "hadde" i den setningen, gitt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Snakk med en lege om det, er noen som har det som diagnose at de ikke klarer å kontrollere det, tror det finnes medisener som kan hjelpe, men som sagt snakk me legen din om det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer ann på hvor gammel du er jeg er mann 34 år Hadde du vært det, så hadde jeg gått ut i fra at du hadde formulert deg bedre. Ble veldig mye "hadde" i den setningen, gitt. jeg har en lett cp skade beklager Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis du er sørpe full og pissetrengt så er det absolutt mulig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ufrivillig vannlating Det hender at vannlatingen ikke bare kommer når du ønsker det og er forberedt på det, men også ufrivillig, for eksempel provosert når du hoster, nyser eller ler. Ufrivillig vannlating – inkontinens – forekommer både hos kvinner og menn, enten sivende, konstant eller provosert. - Det er flere årsaker til overaktiv, irritabel blære. En rekke nevrologiske sykdommer, for eksempel MS og Parkinsons sykdom, kan føre til inkontinens. En annen årsak kan være en avløpshindring, for eksempel forstørret blærehalskjertel, stendannelser og lignende. Men Bakke understreker at en stor gruppe pasienter har irritabel blære av andre årsaker. – Søk lege. Det er viktig å bli utredet. Hvis lidelsen ikke skyldes stressinkontinens, kan den ofte behandles kirurgisk eller medikamentelt. Det er viktig å få utelukket at problemet ikke skyldes stressinkontinens. Kvinner som har problemer med å holde på vannet, har ofte svekket muskulatur i bekkenbunnen, særlig på grunn av fødsler. Trening av bekkenbunnmusklene kan forhindre at du rammes av ufrivillig vannlating. Endret 24. november 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 # Har foretatt en liten undersøkelse på ip'en din, trådstarter. Og funnet ut at du er 17 år. Ikke 34. Videre er dette mest svært stor sannsynlighet ren trolling. Tråden stenges! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg