Gå til innhold

stipend, hvor lang tid tar det?

furiousanimal

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på hvor lang tid tar det før jeg får stipendet etter jeg har sendt inn det siste brevet? første gang jeg har søkt om det så er litt usikker, men jeg ser at mange får det ganske fort. Jeg sendte siste brevet som skulle sendes inn for nesten 3 uker siden nå men jeg har ikke fått penger på kontoen.

bør jeg ta kontakt og ringe de i lånekassen eller kan det forsatt hende jeg får det snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123487

Det samme lurt jeg på. Svaret jeg fikk var at de ikke hadde klart å registrere det innen utbetaling (15 hver måned). Der for måtte jeg vente til 15. neste måned. Kan være at noe av det samme skjedde med deg. Men jeg ser egentlig ikke problemet. Selvom det er offentlig sektor og ting skal gå tregt. Men det er vanskelig å si. Jeg gjort som KS sier, om det ikke hjelper ville jeg ringt dem. Eller besøkt kontoret, litt mindre ventetid der.

Lenke til kommentar

Ja jeg var inne å så. Det sto at dersom du har byttet skole kan det gjerne ta litt tid. Å jeg har jo forsovet også byttet skole, det gjorde jeg i 3 dager, men så byttet jeg tilbake til den skolen jeg gikk på. så jeg kan derfor ikke skjønner hvorfor det går så tregt. Å jeg søkte jo på stipendet etterpå når jeg var komt tilbake også, så jeg burde jo ha fått det snart. visst ikke får jeg bare kontakte dem ja. Håper bare på å få det snart, for jeg trenger litt av det til å kjøpe julepresanger :D

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...