*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvorfor Daft Punk? Syns det er litt tåpelig å måtte spille noe så gammelt, de begynner å bli litt veeel støvete gjør de ikke? Da må det i det minste være et litt nyere parti remixsingler.Gammelt betyr ikke nødvendigvis dårlig, er jo folk som hører på Mozart enda liksom, selv om han døde så lang tilbake som 1791.Men noen remixer av Daft Punk er ikke nødvendigvis dumt. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Ta for all del med noe av Daft Punk. Personlige erfaringer tilsier at selv personer som vanligvis er negative til dance eller lignende pleier å like de. Ja, de er av det jeg daglig hører på. Må evt. bli noen remixer, men ellers så har de jo sanger som går rimelig kjapt av seg. Absolutt verdt og ta med seg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 256 kb/s fra iTunes, men de har vel litt på TPB om jeg er flink med å søke 256kb/s bør holde i massevis, men er jo en grei nok unskyldning for å piratkopiere musikken Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) De har faktisk både større utvalg og langt bedre kvalitet på TPB og andre torrentsider, enn f.eks limewire og drittprogrammer som det. Du må gjerne laste ned store pakker med musikk som du kanskje ikke vil ha alt av da, det er jo det eneste negative. Endret 24. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ev. denne Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Litt Pendulum er alltid en slager. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 jeg må være enig i at litt drum'n'bass ikke er å forakte ass... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig. Den ligger på Discovery albumet fra 2001, jeg TROR ikke det er live. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Litt rock er jo kos:) Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Litt rock er jo kos:) bør jo nesten komme med noen konkrete forslag da. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 25. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig. Den ligger på Discovery albumet fra 2001, jeg TROR ikke det er live. Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger er fra Alive 2007, enkeltsangene derimot er hakket eldre. Noen spesifikke forslag: War - Low Rider Run-DMC - It's Tricky Run-DMC - It's Like That Daft Punk - Robot Rock Daft Punk - Voyager Daft Punk - One More Time Daft Punk - Digital Love Daft Punk - High Life Will Smith - Miami House of Pain - Jump Around Laurent Wolf - No Stress Sunset Strippers - Falling Stars Uniting Nations - Out Of Touch Armand van Helden - I Want Your Soul Armin van Buuren - Unforgiveable Eric Prydz - Pjanoo SASH! feat. Stunt - Raindrops [Encore Un Fois] (Hardcore) Rockwell - Somebody's Watching Me Tiësto - Elements Of Life Dave Darrell - Children Dave Darrell - Freeloader Snow - Informer Dire Straits - Brothers In Arms David Guetta - Love Is Gone Scotty - The Black Pearl Robert Miles - Children Sunloverz - Shine On (forskjellige remixer på Spotify) Armin van Buuren - This World is Watching Me Tror alle med unntak av Raindrops-versjonen skal ligge på Spotify også, og ja det er mye gammelt. Endret 25. november 2009 av Atald Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://thepiratebay.org/torrent/5170254/VA...n_House_2009%29 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Takk for alle nye forslag, er mye som dumper inn på den nye spillelisten nå! Ser veldig bra ut Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig. Ja, jeg har live albumet dems fra før av, er sinnsykt mye bra der. Veldig gjennomført, et av få live-album som ikke er rock som jeg faktisk liker kjempegodt. Må nesten høre opp på anlegg om det går bra (med tanke på kvalitet), for den er iallefall skikkelig heftig over hodetelefonene mine! Endret 25. november 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå