Gå til innhold

Har ansvar for festmusikk, trenger tips!

B25S

Anbefalte innlegg

Hvorfor Daft Punk? Syns det er litt tåpelig å måtte spille noe så gammelt, de begynner å bli litt veeel støvete gjør de ikke? Da må det i det minste være et litt nyere parti remixsingler.
Gammelt betyr ikke nødvendigvis dårlig, er jo folk som hører på Mozart enda liksom, selv om han døde så lang tilbake som 1791.

Men noen remixer av Daft Punk er ikke nødvendigvis dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta for all del med noe av Daft Punk. Personlige erfaringer tilsier at selv personer som vanligvis er negative til dance eller lignende pleier å like de.

Ja, de er av det jeg daglig hører på. Må evt. bli noen remixer, men ellers så har de jo sanger som går rimelig kjapt av seg. Absolutt verdt og ta med seg.

Lenke til kommentar

De har faktisk både større utvalg og langt bedre kvalitet på TPB og andre torrentsider, enn f.eks limewire og drittprogrammer som det. Du må gjerne laste ned store pakker med musikk som du kanskje ikke vil ha alt av da, det er jo det eneste negative.

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig.

Den ligger på Discovery albumet fra 2001, jeg TROR ikke det er live.

Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger er fra Alive 2007, enkeltsangene derimot er hakket eldre.

Noen spesifikke forslag:

War - Low Rider

Run-DMC - It's Tricky

Run-DMC - It's Like That

Daft Punk - Robot Rock

Daft Punk - Voyager

Daft Punk - One More Time

Daft Punk - Digital Love

Daft Punk - High Life

Will Smith - Miami

House of Pain - Jump Around

Laurent Wolf - No Stress

Sunset Strippers - Falling Stars

Uniting Nations - Out Of Touch

Armand van Helden - I Want Your Soul

Armin van Buuren - Unforgiveable

Eric Prydz - Pjanoo

SASH! feat. Stunt - Raindrops [Encore Un Fois] (Hardcore)

Rockwell - Somebody's Watching Me

Tiësto - Elements Of Life

Dave Darrell - Children

Dave Darrell - Freeloader

Snow - Informer

Dire Straits - Brothers In Arms

David Guetta - Love Is Gone

Scotty - The Black Pearl

Robert Miles - Children

Sunloverz - Shine On (forskjellige remixer på Spotify)

Armin van Buuren - This World is Watching Me

Tror alle med unntak av Raindrops-versjonen skal ligge på Spotify også, og ja det er mye gammelt. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Takk for alle nye forslag, er mye som dumper inn på den nye spillelisten nå! Ser veldig bra ut :D

Nå vet jeg ikke om du får Around The World/Harder, Better, Faster, Stronger i ikke-live versjon, men den er i hvert fall heftig.

Ja, jeg har live albumet dems fra før av, er sinnsykt mye bra der. Veldig gjennomført, et av få live-album som ikke er rock som jeg faktisk liker kjempegodt.

Må nesten høre opp på anlegg om det går bra (med tanke på kvalitet), for den er iallefall skikkelig heftig over hodetelefonene mine!

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...