lolfish Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) I det siste har eg fått raper/sure oppstøt og det lukter utrolig ekkelt! Eg får det heiltetida, det kan ha gitt seg i noken dager, men kommer fort tilbake. Det eg har mistenkt da er at eg har ofte halsbrann som kanskje kan ha noke med ditta å gjøre, men er ikkje sikker. Eg er og litt overvektig (83kg - 1,73m) Og en annen ting kan være at eg er veldig glad i sterk mat... Noken ideèr? Er foresten 14 år og lukten er på en måte av råttne egg. Takk på forhånd:) Endret 24. november 2009 av lolfish Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei! Jeg har noe lignende til tider, spesielt i perioder med mye stress, som er grunnen til det for meg. Jeg fikk beskjed av legen min om at det dreier seg om mye magesyre, som så skaper problemer. Prøv å kutte ned på juice og sterk mat, og drikk gjerne mer melk og spis yoghurt, for eksempel. Og hvis du stresser mye, prøv å roe ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå