Ice T Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hei! Håper det er noen som kan gi meg en liten hånd her. Jeg har lett litt rundt på nettet etter en måte å få opp fps på mitt system, noe ala slik som i Unreal Tournament. Det var/ er lett å gjøre dette i UT, men hvordan gjør man det i Q3A? Jada, jeg vet at det er lett som bare det - når man bare vet hvordan!!! Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på hvor raskt mitt system er, men nå har jeg etterhvert fått litt lyst til å vite hvor raskt mitt skjermkort er under spilling... :smile: Er det noen her inne som kan peke meg i riktig retning. Jeg må innrømme at jeg helst er en UT-fan, men har Q3A liggende på HD, så hvorfor ikke spille den også sånn av og til... :smile: På forhånd tusen takk for all hjelp!!! Ice T. Lenke til kommentar
XcVeon Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Lett! skriv i consoln "cg_drawfps 1" Om det ikke fungerer så kan det være: "hud_drawfps 1" Avinstaller UT og spill masse Q3! Quake III er det beste spillet! Rått i multiplayer.. no doubt :smile: Lenke til kommentar
Ice T Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Ja, det var jo sånn omtrent jeg hadde ventet det skulle være, men.... hvordan finner jeg frem til eller henter jeg frem consolvinduet? Har prøvd meg frem med å klikke i vei på tastaturet, har funnet "mye rart", men begynner å føler meg litt fjern siden jeg ikke har funnet et slikt "kommandosenter" enda :smile: Burde kanskje ha brukt litt tid på å finne/ laste ned oppdateringer til selve Q3 enginen, men må nok innrømme at det å bare spille har vært gøy så langt. Regner med at det er det som mangler siden UT helt klart ble bedre med alle "oppgraderinger" lagt inn. Jeg sitter for tiden med et 56K modem, så jeg har vært litt tilbakeholden med å laste ned svære oppdateringer av redsel for å stenge den eneste telefonlinja jeg har over for langt tid! :smile: Uansett, takk for hjelpen så langt XcVeon! :smile: Ice T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå