shanne Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg skal feire 16-årsbursdagen min denne helgen men trenger litt hjelp! Jeg skal invitere mine 10-12 nærmeste venner, både jenter og gutter, men trenger litt hjelp til hva vi kan gjøre.. Film er liksom.. ja, litt kjedelig i grunn og litt oppbrukt. Noen forslag for hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg skal feire 16-årsbursdagen min denne helgen men trenger litt hjelp! Jeg skal invitere mine 10-12 nærmeste venner, både jenter og gutter, men trenger litt hjelp til hva vi kan gjøre.. Film er liksom.. ja, litt kjedelig i grunn og litt oppbrukt. Noen forslag for hva jeg kan gjøre ? Vel, det vanlige er jo fyll. fyll "redder" jo alle fester. Neida, gjør noe koselig, finn et tema for eksempel. få alle til å kle seg ut som et eller annet, og gjør noe morsomt ut av det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Etter man har fått litt innabords er det flott med stolleken Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 kan dere ikke bowle eller noe såndt da? eller lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå