lolfish Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei, eg såver som oftest når eg kommer heim fra skulen, og går i niende. I dag syntest pappa det ikkje var så lurt å såve etter skulen, men eg lurer på om han har rett? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hold deg heller våken å legg den tidligere om kvelden. det skal visst være bedre for alt som er.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er greit å sove etter skolen 15-30 min tid synes jeg, jeg gjør det en gang iblant selv, variere hva som skjer i perioder. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sover du om natta da? Lenke til kommentar
lolfish Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Sover du om natta da? Varier, er trøtt noken ganga, men noken ganger er det klin umulig, prøver å ikkje såve meir en en time kver dag etter skulen, men er litt vanskelig siden eg strever med å våkne fra en vekkerklokke Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kommer an på hvor mye du sov natta før. I natt sovna jeg litt etter kl. 3 og sto opp halv åtte. La meg da MacGyver begynte (15:30) og har småsovi (vårt mest våken, men bare liggi og slappa av osv) fram til nå. Hvis du sover en stund derimot, så blir du fort våken når du faktisk skal legge deg om natta, og da går det gjerne skeis. Lenke til kommentar
lolfish Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Kommer an på hvor mye du sov natta før. I natt sovna jeg litt etter kl. 3 og sto opp halv åtte. La meg da MacGyver begynte (15:30) og har småsovi (vårt mest våken, men bare liggi og slappa av osv) fram til nå. Hvis du sover en stund derimot, så blir du fort våken når du faktisk skal legge deg om natta, og da går det gjerne skeis. Kanskje gått litt i skjeis her:S Men sliter litt da, fordi det er ingenting å gjøre her, bur på en liten plass med lite folk. Eg har mangen venner men vi har ingen plass å henge for å si det sånn Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 prøvå hold deg våken, uansett ikke legg deg i senga for å bevvist sove, ligg minst mulig i senga, da skal man visstnok sove bedre.. Lenke til kommentar
lolfish Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Takk allesammen da! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vel, det går bra om du er ekstremt trøtt og det er noe viktig du trenger hvile for, men unngå det for all del, og gjør det heller ikke til noen vane. Jeg gjorde dette omtrent en time i går, men bare fordi jeg måtte gjøre ferdig et prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå