Dr Muffins Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har i det siste fått problemer med bildene på enkelte spill. Det gjelder i første hånd de som er nevnt ovenfor.. Kommer f.eks. på EA-logoen som kommer når man starter opp Hp2, masse rare farger (rosa, gul+++) i tilleg til de som vanligvis er der.. Ser ut som spillet går på syre.. Dette skjer både i menyer og i selve spillet! Er det noen som har vært borte i dette problemet, og som har en enkel løsning på det så hadde jeg blitt fornøyd! Har Geforce 3 Ti 200 fra Gainward, m/de nyeste driverne fra Nvidia.. (Hadde de samme problemene med de gamle driverne også...) Hjelp!!! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hadde samme problem som deg i går. Hadde lagt inn Asus Pc Probe ny vers. Fikk disse rare fargene i HP2, Ms RAlly, Ghost Recon og Sum of all Fears. Hadde det faktisk på begge mine Pcer. Det jeg gjorde for å få en slutt på det: Avinstalerte drivere til skjermkort og Hz tools, la det inn på nytt, problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå