dinosauren Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Jeg kjøpte meg en bilen for en liten stund siden. Jeg har enda ikke orket å opprette noen autopass avtale, så jeg har ikke autopass brikke i frontruten på bilen min. Jeg kjører gjennom bomstasjonene i Bergen titt og ofte. Noen som har erfaringer med når fakturaen for bompasseringene dumper ned i postkassen? Er ingen ting å finne om dette under FAQ på autopass sine sider! Takk Lenke til kommentar
Avskum Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tar et par uker. Da jeg kjørte hjemme i Bergen i sommer dukket den vel opp cirka en måned etter første bompassering. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 google er din venn første treff der er hjemmesiden som er relevant for deg. til venstre på siden er det en meny. velg bomringen i bergen der. så når siden har lastet velger du passering uten avtale i undermenyen til bomringen i bergen. så får du opp alt du trenger der. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg bor i Oslo og fikk regning for et par dager siden. Den krevde inn noen penger for 2 passeringer dagen etter jeg fikk lappen og bil. Dette var 25. februar 2009. Det tok altså godt og vel 8 måneder å få fakturaen. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg bor i Oslo og fikk regning for et par dager siden. Den krevde inn noen penger for 2 passeringer dagen etter jeg fikk lappen og bil. Dette var 25. februar 2009. Det tok altså godt og vel 8 måneder å få fakturaen. Bor i Oslo jeg også, fikk nylig fakturaene fra juni til oktober dumpende nedi. Ikke gøy. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Synes du bør skaffe deg Autopass, taper pengere hvis du Jeg kjører gjennom bomstasjonene i Bergen titt og ofte. Tar ikke så lang tid å skaffe seg Autopass. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Er det slik at jeg sparer 5.5kr per passering? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 -----------------------Forskudd--Pr.Passering Enkeltpassering----------0-------15 kr Etterskuddsavtale 10%----0-------13,50 kr Forskuddsavtale 30&-----262,50---10,50 kr Forskuddsavtale 40%-----1575-----9 kr All info står på http://www.autopass.no/, bare til å klikke seg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå