Gå til innhold

Mullah Krekar slår til igjen, denne gang: Islamsk stat ledet av Osama bin Laden!

Hrodebert

Anbefalte innlegg

Krekar vil ha islamsk stat ledet av Osama bin Laden

I et nytt intervju sier mulla Krekar at han ønsker Osama bin Laden og andre radikale islamisttopper som ledere av en islamsk superstat. Intervjuet ble sendt på den arabiske satellittkanalen i oktober, og ligger fritt tilgjengelig

. Hverken norsk eller internasjonal presse har omtalt dette intervjuet tidligere.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

1259050695899_454.jpgFaksimile: al-Hiwar/YouTube

I intervjuet snakker mulla Krekar med den islamistiske forskeren Azzaz Tamimi. I det lange intervjuet gjort hjemme hos mullaen på Grønland i Oslo, kommer han også inn på forholdene for dialog med Vesten. Det er i denne sammenhengen Krekar gjør det klart hva han synes om Osama Bin Laden og al-Qaida.

Hekmatyar er leder for det Taliban-allierte partiet Hezb-e Islami i Afghanistan. Al-Zawahiri er bin Ladens nestkommanderende i terrornettverket al-Qaida. Intervjuer Tamimi, som i likhet med Krekar selv har bakgrunn fra islamistbevegelsen Det muslimske brorskap, konfronterer mullaen med at budskapet hans vil gjøre nordmenn redde.

Muslimene vil bli som jødene i Europa, helt til de oppretter et kalifat (islamsk stat, journ.am.). Uten en stat har vi ingen verdi. Når vi har en islamsk stat, ledet av en som Osama Bin Laden, med en utenriksminister som Gulbuddin Hekmatyar eller Ayman Al-Zawahiri, da kan vi snakke med dem (Vesten, journ. anm.) som likeverdige parter

Kan noen snart se til helsike å få utvist denne mannen fra Norge!!! Skammelig at slike får sitte i fred og fordragelighet i en leilighet på Tøyen i Oslo, men de blir sponset av A/S Norge. For en skam, både for Norge og innvandrerne.

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sett at de tar meg seg ideene sine den veien er dette en god ide. Jeg fikk således inntrykk av at dette skulle etableres i Europa. De ekstreme muslimene har selv uttalt at veien mot verdensherredømme er å legge Europa for fall. Ikke med krig, ikke med terror, men men innvandring og befolkningsvekst.

Abefaler dette YouTube klippet.

Lenke til kommentar
Ja, sett at de tar meg seg ideene sine den veien er dette en god ide. Jeg fikk således inntrykk av at dette skulle etableres i Europa. De ekstreme muslimene har selv uttalt at veien mot verdensherredømme er å legge Europa for fall. Ikke med krig, ikke med terror, men men innvandring og befolkningsvekst.

Abefaler dette YouTube klippet.

6-3X5hIFXYU

Fanden ta YouTube. Det er jo ingen som behøver å ta seg bryet med kildegransking lenger, bare finne en video med alvorlig stemme og dommedagsmusikk. Nå kunne jeg selvsagt for 5. eller 6. gang poste mitt utmerkede diagram fra SSB som viser hvordan fødselstallene for innvandrerbefolkningen normaliseres over tid. Men du har sett det før, Robert.

Siden jeg skal opp og lage meg mat nå, nøyer jeg meg med å utfordre deg til å dokumentere tøvet. "By 2050 Germany will be a muslim state", står det med henvisning til Tysklands svar på SSB. Det er en ren løgn. Jeg har lest rapporten, og der står det ingenting om dette. Worst case immigrasjonstall er under 9 millioner av en befolkning som da vil ha falt til 69 millioner. De fleste av dem ikke muslimer, forøvrig, men innvandrere fra nye EU-land.

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest denne aktuelle rapporten selv. Så at det er bløff kan jeg ikke kommentere. Jeg kan "dokumentere" det motsatte ved hjelp at sidene til feks. Geert Wilders og gjenget, men om det allerede finnes en offisiell rapport fra tyske SSB som dementerer denne dokumentasjon er det lite poeng i å finne dette da det ikke stemmer. Det aktuelle klippet var således kun en konkretisering av budskapet til enkelte radikale Muslimer. Disse har uttalt følgende og det er hvertfall ingen bløff, om det blir en realitet er enda uvisst, men jeg synes vi skal være såpass ærlige og innrømme at tanken ikke er totalt fremmed, en om kanskje urealistisk. At slike ideer skal få utspring i Norge er trist. Det er i så måte et faktum at de siste år har antall barn per familie sunket, mens det motsatte har forekommet i muslimske familier.

Human Rights Service hadde en interessant artikkel om tematikken.

Lenke til kommentar

Det at Krekar fortsatt sitter trygt i Oslo etter sine forbrytelser er et tegn på at rettstaten Norge har sine systemfeil som kan utnyttes.

Å danne en islamsk stat med verdens mest kjente terrorister som ledere vil være en veldig dårlig strategisk avgjørelse å ta i de nærmeste årene. Grunnen til at islamsk fanatisme får gro er pga. underdog-mentaliteten hvor de kan utnytte sinne mot vestlige "overgrep" og de store forskjellene det er i verden. Å gjøre seg selv til sitting ducks i et regjeringsbygg vil være en gavepakke til den vestlige militæremakten som dermed vil kunne ta bevegelsen fra toppen av og en får dermed en mye mer legitim krigføring som er et av vestens problemer i dag. Dessuten vil disse islamistene aldri kunne skape et fornuftig samfunn da det er altfor store uenigheter i disse områdene til at det skal fungere. Å samles om en felles utvendig fiende er det eneste de noensinne vil kunne klare å gjøre. Det beste de dermed kan gjøre er å fortsette slik de gjør idag da de er relativ suksessrike i sin framgangsmåte.

Angående det med Europas demografi så har TWFA argumentert så vidt jeg husker for at innvandrere etterhvert får bortimot samme fødselsrate som nordmenn jo lengre inn i generasjonene en kommer og youtube-filmen vil dermed aldri bli en realitet. Det jeg er usikker på om du har tatt med i dine beregninger er at det stadig kommer et påfyll utenfra slik at det alltid vil være noen genereasjoner som har høyere fødselsrate enn gj-snittet samt at påfyllet i seg selv gir en nettovekst og en dermed kan komme til et tidspunkt hvor flertallet er fra avstamning av "innvandrere".

Jeg synes personlig det er positivt at verden blir mindre og at folk får flytte dit de vil. Men jeg er sterk motstander av måten det blir gjort på i dag, hvor vi importerer en mengde personer som verkan kan eller vil dele grunnverdiene vi har i samfunnet. Det er tross alt disse verdiene som har gjort landet til den innvandringsmagneten Norge er på de middels til svakeste delene av verdensbefolkningen. Jeg skulle dermed ønske vi ikke hadde en slik systemfeil som undergraver bærekraften vi er avhengige av for å opprettholde det gode samfunnet vi har i dag.

Tilbake OT: En islamsk stat kan derimot dannes et stykke inn i framtiden og enhver ny stat bygget på religion er et skritt tilbake for verden. Det at Krekar og Laden har slike planer er jeg ikke i tvil om, og det kan meget godt hende at de lykkes, men det blir i såfall etter deres levetid.

Endret av Jens72
Lenke til kommentar
Det er i så måte et faktum at de siste år har antall barn per familie sunket, mens det motsatte har forekommet i muslimske familier.

Jaha? Skal du dokumentere den påstanden da, eller er det nok en rapport du ikke har lest?

Jeg poster et nytt diagram jeg: Det viser utviklingen i fødselstall for ulike befolkningsgrupper fra 1992 - 2004. Siden muslimene er i klart flertall blandt ikke-vestlige innvandrere de senere årene, hvordan forklarer du at kurven nådde toppen i 1995 og har vært synkende siden?

Jeg ber dere igjen legge merke til kurven for ikke-vestlige innvandrere som var under 17 når de kom til Norge. Den er nå helt nede på det nivået der en populasjon bare vedlikeholder sitt antall, og bare marginalt over snittet for hele befolkningen...

fig-2006-10-10-02.gif

Hege Storhaug hadde noen gode poenger en stund. Men så ble hun fanget av rollen som rikssynser, og nå er hun bare opptatt av å promotere sine bøker om emnet.

Geir :)

Lenke til kommentar
Kan noen snart se til helsike å få utvist denne mannen fra Norge!!!

Heldigvis, såvidt jeg vet, kan man (i alle fall i Norge) ikke straffe eller utvise noen på bakgrunn av personens meninger. Nissen kan gi så mange intervjuer han vil og si hva han vil til journalister fra leiligheten sin på Tøyen uten at vi kan gjøre stort mer enn å beundre mannens meninger i et debattforum på nett.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket så har man da ytringsfrihet her til lands. Den er så vidt meg bekjent også påhevdet her på forumet.

Du kan seriøst ikke mene at han skal sendes hjem bare fordi meningene til vedkommende faller i god jord hos noen innvandrerkritiske rekker.

Og forresten, som gjentatt mange ganger før så foreligger det utvisningsvedtak men at utleveringsloven hindrer utlevering.

Lenke til kommentar
Kan noen snart se til helsike å få utvist denne mannen fra Norge!!!

Heldigvis, såvidt jeg vet, kan man (i alle fall i Norge) ikke straffe eller utvise noen på bakgrunn av personens meninger. Nissen kan gi så mange intervjuer han vil og si hva han vil til journalister fra leiligheten sin på Tøyen uten at vi kan gjøre stort mer enn å beundre mannens meninger i et debattforum på nett.

Folk mener jo åpenbart at han skal utvises på grunn av meninger, Siv Jensen har jo nok engang framstilt det som om det er politikere som bør kunne gjøre slik, tilsynelatende mer eller mindre etter egen fri vilje. Glemmer folk emd ett alle prinsipper når Krekar er inne i bildet?

AtW

Lenke til kommentar

Nuvel. Det er ingen som skal utvises ene og alene med bakgrunn i deres meninger. Nå er Mulla Krekar erklært en fare for rikets sikkerhet og bestemt utvist av høyesterett, det er kun tekniske årsaker og missvilje fra politisk hold som gjør at mannen fortsatt befinner seg i Norge. Det er således ingen som vil sende han hjem grunnet hans meninger, men grunnet høyesterett sin kjennelse. Vedkommede har såldes også truet Norge om han blir utvist.

Så skal vi se på litt tall.

Du har helt rett i at kurven ikke er statisk Geir. Men om vi ser på ytterligere tekst og tall fra SSB går disse begge veier og viser en økning på flere felt. SSB har forøvrig tidligere blitt kritisert for å operere med urealistisk lave alternativer i sine framskrivninger. Klikk

Framskrivingsresultatene er publisert i detalj på Statistisk sentralbyrås nettsider (SSB 2005b, http://www.ssb.no/innvfram/ og http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/). Resultatene viser at innvandrerbefolkningen vil vokse sterkt, fra 365 000 i 2005 til mellom 510 000 og 630 000 i 2015, og videre til mellom 1 og 2 millioner i 2060. Dette skyldes først og fremst at det er forutsatt et betydelig samlet innvandringsoverskudd i alle alternativer (bortsett fra alternativet med null nettoinnvandring). Videre er innvandrerbefolkningen ung, og den vil fortsette å være relativt ung på grunn av tilveksten av nye innvandrere.

fig-2006-10-10-05.gif

I henhold til fig. 5, så ser vi at kurven er på vei nedover også for denne gruppen, men at den var på topp mellom 1996-2000 da fødte i gjennomsnitt hver kvinne 3.8 barn. Det er lite som tilsier at denne kurven vil fortsette å dale da den generelle innvandringen øker. Men vi må nok i så måte regne med en kurve som svinger.

For beregningen av innvandrerkvinnenes fødsler er det gjort forutsetninger som er basert på den observerte utviklingen. Kvinner fra Afrika, Asia med Tyrkia og Latin-Amerika som var voksne da de kom til Norge, det vil si 17 år eller eldre, skiller seg ut med betydelig høyere fruktbarhet enn andre. De har hatt et samlet fruktbarhetstall (SFT)(3) mellom 3 og 4 barn de siste årene, mens kvinner fra disse landene som kom til Norge som barn, har et SFT bare litt over 2.

fig-2006-10-10-07.gif

I henhold til fig. 7 ser vi at (enn om også kurven er på vei ned også i denne grafen) antall barn per kvinne er dobbelt så høy som EØS, øst Europa og Norden. Om prognosen for 2060 stemmer ser vi at disse fortsatt ligger vesentlig høyere en gjennomsnittet. Med statistikk som tilsier at den generelle innvandringen også vil øke i årene som kommer er det heller ikke her noe som tilsier at dette ikke stemmer.

Human rights service opererer med 2026. De spår 1,7 millioner ikke-vestlige i 2060.

"Ut fra dagens befolkningsutvikling i Norge og Europa, og hvis dagens politikk i hovedsak ligger fast i årene som kommer, er det ifølge internasjonale eksperter ikke et spørsmål om det blir et muslimske befolkningsflertall på kontinentet, og dermed også i norske byer. Spørsmålet er når dette er en realitet. Beregninger HRS har gjort, viser at nordmenn blir i mindretall i Oslo rundt år 2026 med dagens innvandringshastighet (og fødselstall). "

Klikk.

Også må vi ta med Siv Jensen på sitt beste, helt til slutt (forøvrig en reaksjon på kveldens uttalelser).

"Nå forlanger jeg at regjeringen tar grep. De fossrodde gjennom hele valgkampen om dette og presenterte seg som en regjering som tar grep. Nå forlanger jeg at de gjør noe, sier Fremskrittspartiets leder, Siv Jensen, til VG Nett."

Klikk.

(kommet noen innlegg i mellom)

Lenke til kommentar
Også må vi ta med Siv Jensen på sitt beste, helt til slutt (forøvrig en reaksjon på kveldens uttalelser).

"Nå forlanger jeg at regjeringen tar grep. De fossrodde gjennom hele valgkampen om dette og presenterte seg som en regjering som tar grep. Nå forlanger jeg at de gjør noe, sier Fremskrittspartiets leder, Siv Jensen, til VG Nett."

Klikk.

(kommet noen innlegg i mellom)

Dette er dessverre Siv Jensen på sitt verste, populistisk pisspreik, hvorfor skal regjeringen legge seg opp i rettsavgjørelser?

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...