Castman Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lyst å begynne sånn smått med å kjøpe/selge aksjer på nettet. Hva trenger jeg og hva bør jeg være obs på? Tips og andre erfaringer er fint Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan jo begynne med å laste ned "Aksjer for alle" fra Oslo børs. http://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Produkte...Aksjer-for-alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123487 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 CMC markets Endel i klassen min en litt småaktive med dette programmet. Det oppdaterer kurser fortløpende, blir litt ekstra spennende da. Veldig greit og oversiktlig. Anbefaler deg og lese litt på den siden. SIkkert noe tips å hente der. Og man trenger ikke legge inn mangfoldig tusen med en gang. De fleste startet med 5000 selvom det er mer en nok spørr du meg. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei! Fysjameg. CMC for en som aldri har handlet aksjer før er latterlig. Med mindre du kommer til å være disiplinert nok til å ikke handle utover inskuddet, er det ingen god idè. Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du bør sette deg inn i hva kjøp/salg av aksjer innebærer. Deretter kan du melde deg inn hos Nordnet (nettmegler). Nordnet holder også kurs (nordnetskolen) hvor du kan lære mye nyttig hva gjelder aksjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå