Cowboystrekk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kjøpte nettopp en hdmi-kabel og en hdmi tl dv-adapter og har kobla tven til pcen (multicom kunshan 570). Får opp bildet på tv-skjermen, MEN store deler av kantene mangler når jeg velger nativ oppløsning (1024x768). Har prøvd å endre dette via nvidias-kontrollpanel, men om jeg tilpasser bildet til skjermen ender jeg opp med ei langt høyere oppløsning enn den native jeg i utgangspunktet hadde og bildet blir svært uklart. Hvorfor fungerer ikke nativ oppløsning som den skal? Noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Overscan. Se om du finner noe av interesse i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172593 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for tips! Skal sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Fikk deaktivert overscan og da ble det bra Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå