Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

er dette en bra bil?

hvor

Anbefalte innlegg

har lyst til å kjøpe denne bilen og fikse den opp.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19923462

hvor mye vil det koste sånn ca å fikse den, og hvor mye kan jeg evt selge den for?

takker for svar :p

Endret av hvor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert grei nok, men vil tro reperasjonene kommer på mellom 5 og 10 tusen.

Da vil du vel sitte igjen med en grei bil, vil jeg med min minimale erfaring mene :)

vil det koste 5-10 tusen? han som selger den sier at det vil koste ca 3000 på biltema.

Lenke til kommentar

Om du skal kjøpe bilen for å fikse den og selge videre med profitt så er det nok ikke så himla mye du tjener på det, med tanke på utgifter som registrering og annet, ser du på de andre 626ene så koster nesten alle under 20k.

Skal du skifte clutch på den, så hadde jeg ikke kjøpe den, ca 2k for clutch, pluss helvetes med arbied å skifte.

Men gud så stygge bilene deres er!

Har mazda selv, og må si meg uenig.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Litt vanskelig å si om det er en bra eller dårlig bil..

En peugeot entusiast vil si at den er superbra, en volvo entusiast vil si at det er en drittbil.

Du må heller spørre om kjente feil og slitedeler :)

ja noen som vet noen kjente feil og slitedeler som går igjen på disse bilene? :D

Lenke til kommentar

som Comlexity sier at volvo entustiaster kommer til og si det er en drittbil:

Ja det er en drittbil! :p

Men har erfart meg at noen faktisk tåler en del. En kompis har en peugeot av et eller annet slag til herjebil og den går og går men kommer nok snart til og ta kvelden :p

men franske biler er ikke helt min smak men om bilene er bra det er dem sikkert :p er ihvertfall helt BØG og kjøre disse franskbilene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...