hvor Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) har lyst til å kjøpe denne bilen og fikse den opp.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19923462 hvor mye vil det koste sånn ca å fikse den, og hvor mye kan jeg evt selge den for? takker for svar Endret 24. november 2009 av hvor Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Sikkert grei nok, men vil tro reperasjonene kommer på mellom 5 og 10 tusen. Da vil du vel sitte igjen med en grei bil, vil jeg med min minimale erfaring mene Endret 24. november 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
hvor Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Sikkert grei nok, men vil tro reperasjonene kommer på mellom 5 og 10 tusen.Da vil du vel sitte igjen med en grei bil, vil jeg med min minimale erfaring mene vil det koste 5-10 tusen? han som selger den sier at det vil koste ca 3000 på biltema. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Koster ikke mye å fiske det om du gjøer del selv. Men du får nok ikke selgt bilen for så veldig mye om du fisker den. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Koster ikke mye å fiske det om du gjøer del selv. Men du får nok ikke selgt bilen for så veldig mye om du fisker den. skal gjøre det selv ja. men hvorfor får jeg ikke solgt den for så mye? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er jo bare å gå på hjemmesidene til Mekonomen eller Biltema og se hva de forskjellige delene koster. En sånn bil i brukbar stand med fersk EU-godkjenning kan vel bli kvitt for rundt 20 000, avhengig av hvor god du er til å snakke for deg. Og hvor stygg bulken bak er. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fordi det er en gammel og sliten bil? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 fant ut at vil koste 1598kr for alle delene utenom støtfanger. Er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Se på andre biler i samme prisklasse som gjerne ser OK ut. Personlig vil jeg mene at dette er et godt kjøp. Biler nettopp fra EU-godkjenning = kundemagneter. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Se på andre biler i samme prisklasse som gjerne ser OK ut. Personlig vil jeg mene at dette er et godt kjøp. Biler nettopp fra EU-godkjenning = kundemagneter. syns også denne ser ok ut, så tror jeg går for den jeg Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har hatt Mazda selv, kan si at du ikke gjør en feil. Men gud så stygge bilene deres er! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 fant ut at vil koste 1598kr for alle delene utenom støtfanger. Er det et godt kjøp? Det er et godt kjøp hvis du klarer å reparere alt selv. Setter du den på verksted vil tusenlappene fly fort. Støtfanger vil du sikkert finne hos huggere for noen hundrelapper. Ta en titt på nbfbildeler.no. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) er det vanskelig å fikse ? og er det vanskelig å skifte clutch på disse bilene? Endret 25. november 2009 av hvor Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Om du skal kjøpe bilen for å fikse den og selge videre med profitt så er det nok ikke så himla mye du tjener på det, med tanke på utgifter som registrering og annet, ser du på de andre 626ene så koster nesten alle under 20k. Skal du skifte clutch på den, så hadde jeg ikke kjøpe den, ca 2k for clutch, pluss helvetes med arbied å skifte. Men gud så stygge bilene deres er! Har mazda selv, og må si meg uenig. Endret 25. november 2009 av Hellemyr Lenke til kommentar
hvor Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 tror ikke jeg kjøper den allikevell. Men peugeot 309gld 1992 er det en bra bil? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ingen som vet noe bra\dårlig med peugotene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Litt vanskelig å si om det er en bra eller dårlig bil.. En peugeot entusiast vil si at den er superbra, en volvo entusiast vil si at det er en drittbil. Du må heller spørre om kjente feil og slitedeler Lenke til kommentar
hvor Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Litt vanskelig å si om det er en bra eller dårlig bil..En peugeot entusiast vil si at den er superbra, en volvo entusiast vil si at det er en drittbil. Du må heller spørre om kjente feil og slitedeler ja noen som vet noen kjente feil og slitedeler som går igjen på disse bilene? Lenke til kommentar
essoen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 som Comlexity sier at volvo entustiaster kommer til og si det er en drittbil: Ja det er en drittbil! Men har erfart meg at noen faktisk tåler en del. En kompis har en peugeot av et eller annet slag til herjebil og den går og går men kommer nok snart til og ta kvelden men franske biler er ikke helt min smak men om bilene er bra det er dem sikkert er ihvertfall helt BØG og kjøre disse franskbilene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå