Majjan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Finn frem øksa og mur deg inne til jul, hordene er tilbake igjen. Les mer Lenke til kommentar
Grix Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Overvurdert imo. "Feelingen" synes jeg er det viktigste i spill, og det er ødelagt i L4D2. De nye zombiene og characterene mangler sjel. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 zoombier har vel ikke sjel? Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dj_evelen, tror du på Gud? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tuhin, tror du på zombier? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg synes dette spillet er konge jeg. Ikke like glad i de nye karakterene riktignok, men alt annet er jeg kjempefornøyd med. Ville gitt spillet en 9/10 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Valget er mellom dette og AC2... tror jeg kanskje velger AC2. Kan nesten ikke vente til anmeldelsen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg skal mure meg inne med CoD MW2 og R.U.S.E Betaen min som kommer snart Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 MW2 er ingenting i forhold til L4D2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 MW2 er ingenting i forhold til L4D2 Det er litt vanskelig å si, MW2 er ikke i samme sjanger som L4D2 ^^ Men det bli kos Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg har spilt L4D2 (og 1) en god del timer nå... Alt i alt ligner 2eren mye på forgjengeren, men etter min mening er det helt greit at det ikke ble kun en oppdatering. Spesielt liker jeg å spille de nye zombiene i versus. Det er kjempegøy. Poenggivingen i versus er også blitt kraftig forbedret. Alle "gamle" våpen, zombier ol. er beholdt, men i tillegg er det lagt til en del våpen som er så godt som identiske med de gamle, en deagle pistol, granatkaster, 10 forskjellige meelee våpen (motorsag, brannøks, stekepanne, batong, balltre, gitar, masjete, kniv, brekkjern og katana), 4 special zombier (kvinnelig boomer, spitter, charger og jockey), adrenalinsprøyte, ulik ammunisjon, hjertestarter, boomer bile (kan kaste boomeroppkast på zombier, som da blir angrepet av andre zombier. Morsomt på tank). Hvis jeg skal påpeke noe negativt må det være at noen av banene er praktisk talt umulig i versus. Jeg har også inntrykk av at det kommer mye flere zombier i 2eren. Det lønner seg liksom aldri å stå litt rolig på ett sted. Og ofte kommer det konstante horder til man har skrudd av en alarm x antall "kilometer" unna. Det er i og fr seg helt greit, men for meg som har spilt en del L4D er det tydlig at samme taktikker ikke lenger fungerer. Jeg støtter altså påstanden om at hvordan man spiller også har endret seg. Endret 25. november 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dette er et bra spill og gir deg mulighet til å ta en rask runde, eller å benke deg ned i noen timer. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 madsc90 Enig med versus tingen. Banene i l4d2 passer rett og slett ikke like bra til versus som l4d1 mener nå jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg