Sk!ppy Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg lurer på hvorfor bananer blir brune? Jeg har kommet fram til at det har noe med at de får luft. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 http://chemistry.about.com/od/chemistryfaq...ownapplefaq.htm Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fjernet trolling og fjas, hold dere til temaet er dere så vennlig Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Da tror jeg de hadde blitt litt mer overalt brune. Og jeg sikter til den kjemiske grunnen til at det gule skallet får en kjemisk reaksjon som gjør den brun. Altså ikke av en banan i endetarmen din. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg veit det : p Men kan jo være at den råtner ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 En viss mulighet. Men det er nok heller fordi cellene i bananen reagerer med enzymene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå