MST Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Bodde vel jøder i Norge også? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Joda, men fåtallet av de het vel Olaf, siden jødene har bestemte navnetradisjoner. Lenke til kommentar
MST Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Ah, sånn sett ja.. Kan du gi meg ett jødisk navn da? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 David, Josef... Lenke til kommentar
cyan87 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg synes generellt du har god flyt og rettskrivning til å gå på ungdomsskolen, men er en del ting man kan rette på, for eksempel; Some rumors about that Berlin would get invaded by the American and the Russian soldiers were going around in the camp. Denne setningskomposisjonen ville jeg ikke brukt. Du burde hvertfall ta med 'There' i starten av setningen og trekke verbet tilbake til starten, ikke sett det inn til sist. Da kan man lure på om du mener at de russiske og amerikanske soldatene som rusler rundt i leiren har tenkt å invadere Berlin Et par eksempler til hvordan du kan skrive om setningen. "There were some rumors going around, regarding an invasion of Berlin by American and Russian troops" "There were some rumors being circulated, concerning an impending American/Russian invasion of Berlin." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå