gnaling94 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vil jeg miste data lagret på pcen hvis jeg oppgraderer fra Vista til Windows 7? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke direkte svar på ditt spørsmål dessverre - Men når jeg tok oppgradering fra XP til Vista fikk jeg etterpå en mappe kalt windows.old som stjal irriterende mye plass på disken min, og jeg vil anta at dette også vil være tilfelle med oppgradering fra Vista til Windows 7. Jeg har også hørt mye rart angående oppgradering (merk hørt) Så jeg ville mer heller tatt backup av filene og utført en clean install. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har du viktig data på pcen din så bør du uansett ta backup. Det er ikke få historier om folk som har prøvd å oppgradere, og der prosessen har gått i stå, og du ender opp med å måtte formatere disken og legge inn alt på nytt. Men i teorien kan du ta en "in place upgrade" om du oppgraderer fra Vista til Windows 7, enten til samme versjon (altså Home Premium til Home Premium) eller høyere versjon, HP til Ultimate og du oppgraderer til samme bit versjon. Altså du kan ikke oppgradere Vista 32bit til Windows 7 64bit uten å måtte formatere. Alt dette finner du info om her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå