hansipansi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Heisann. Jeg synes vifta på PCmin kjører for fullt nesten konstant så jeg lastet ned SppedFan og fikk opp disse temperaturene: GPU: ca 62 grader HDO: 47 grader Temp1: 55 grader Core 0: 61 grader Core 1: 63 grader Disse temperaturene sier meg ikke så mye, kan noen forklare? Hva kan jeg evt gjøre? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 - Se til at inn/utsug er fri for støv - Ikke la PCen ligge på et mykt underlag som på sengen eller lignende - Du har også såkalte Laptop Cooler som kan senke temperaturen. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå sier du ikke om disse temperaturene er under load eller idle. Er det idle-temperaturer, ville jeg rensket vifta og kjøleribba for støv. Ta ut batteriet før du tar av bakdekselet. Er temperaturene under load er de helt kurrante. Lenke til kommentar
hansipansi Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for svar. Dette er under idle så får prøve med en vifterens og se om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå