Qtecman Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har litt for mye sedler og trenger å få sortert de og gjerne låst de vekk. Ser derfor etter et pengeskrin med skillerom for sedler av forskjellige valører. Trenger altså IKKE disse som har en skuff for mynter oppå, det er uinteressant. Altså skrin for kun sedler. Noen som har sett noe sånt? Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Har et par sånne. Du kan skaffe deg kassaskuff, sånn man har i butikk. Disse kan være litt dyre. De jeg har har klyper til å holde pengene, og skilleveggene kan flyttes evt tas ut om ønsket. (hvis du vil fjerne myntrommene) Tror mine er levert av Lindbak, ellers har kanskje Lindco noe lignende. EDIT: Disse er ikke inbruddssikre, men er en god mulighet for lagring. (du kan jo gjemme den om de skal skjules) Endret 24. november 2009 av Bangfish Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Har sett på sånne kassaskuff-løsninger, men var ikke helt det jeg så etter. Tenkte mer et skrin med stående skillevegger slik at sedlene kan settes (ikke ligge) etter valør. Men takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå