Gå til innhold

MouseSkatez - Budsjett skatez? tips og triks for musa di :D

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nå den siste pakken jeg har igjen fra forrige gang jeg handlet på denn webshoppen som eier alt aka microplex :)

men her er saken.. at det er bare vannvittig å bruke 70 kr på en pakke med skatez når man kan få tak i teflon teip andre steder?

er det noen som har erfaringer med vanlig teflonteip?

har funnet ut at de vanligste typene er: De som følger med icemat og steelpad = teflonteip og de som man kjøper fra microplex = mouseskatez

min erfaring er at moseskatzene glir mye bedre en teflon tapen og varer mye lengre :)

jeg har funnet diverse steder på nettet hvor de selger teflon teip men det står aldri hvaslaggs teip det er. Så en test på hvor de testet hvit teflon teip som lignet veldig på de orginale mouseskatezene

http://www.geekshelter.com/view.php?sectio...idnum=81&page=0

er det noen som vet om et sted man får kjøp slik rull med teflonteip? det stod at den ikke var bred nokk til å dekke museføttene på en intellimouse. Finnes denn i en bredere versjon?

plz komm med tips og triks på hvordan man opnår dødelig presisjon i spill vi kan jo lage et sammen drag av all texten som inneholder de beste tips og triksene :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...