Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge ut ny telefon.

Jørgen

Anbefalte innlegg

Nå har det gått fryktelig lenge siden sist jeg kjøpte mobiltelefon, faktisk alt for lenge så den er på ingen måte sammenlignbar med noe jeg ønsker nå.

Jeg ønsker en telefon med:

- greit kamera, helst 5 megapixler, mer enn 3 megapixler.

- God som musikkavspiller (musikk er noe av det viktigste for meg i dette tilfelle)

- FM - radio

- Bluetooth

- HDSPA/UMTS/WLAN

- Rask

- Mulighet til å spille av video

- God skjermoppløsning

Den må ikke nødvendigvis ha alle punktene, men det hadde vært kjekt om de fleste var der. Jeg ville først egentlig ha iPhone, men blir mer og mer usikker pga. kameraet, at man er låst til iTunes og mangel på FM - radio. Jeg har også sett på HTC Hero, HTC Touch HD2, Nokia N97 (og mini) av touch og E72 uten touch så langt og er åpen for forslag. Jeg går mest sannsynlig til innkjøp i januar, men hvis det er noen modeller jeg bør vente på som kommer kort etter dette er jeg tilbøyelig til det.

Takker på forhånd for eventuelle svar.

Mvh. Jørgen

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde gått for htc hd2(leo)grunnen til det er så sterk omtale på hele forumet det eneste minuset jeg har sett er at det er WN og et par andre småting men det kommer sikkert en oppdatering som gjør at du kan instalere andre systemer

Endret av antigoogle
Lenke til kommentar

Windows Mobile er slik jeg forstår det uhyre utdatert og knotete, derfor vet jeg ikke om jeg ønsker å betale for en HTC HD 2.

Kom igjen med deres meninger alle sammen. Jeg har jo sett at det er mer enn nok aktive brukere på denne delen av forumet. Jeg tar imot alle meninger med et :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg synes at slik du oppfatter WM er litt vrengt i forhold til virkeligheten. At plain WM det er uhyre knotete er riktig, men HTC Leo har brukergrensesnittet "Sense" lagt over. Det gjør at du ikke merker WM-grensesnittet noe særlig til vanslig bruk.

At det er så utrolig utdatert som du sier, mener jeg at er feil. Hvis man sammenlikner med en av hovedkonkurentene, Symbian, så synes jeg ikke det er så ille.

Som underholdningsmobil er ikke WM noe særlig. Men siden Leo er så kraftig, og har Sense, tror jeg likevel du burde prioritere den som en av de sterkeste kandidatene til ny tlf.

Men du burde lese her! Xperie X10 ser utrolig flott ut! Og siden du skal kjøpe telefon i Januar, passer jo det veldig bra.

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...