arneboe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 blir feil proporsjoner hvis det skal være m82 mag Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 blir feil proporsjoner hvis det skal være m82 mag M82-magasin kan vel funke for 2,5" det også, men da kan man jo like gjerne bruke et 7.62 NATO-magasin av et slag for å få det litt mer kompakt. 5.56 NATO-magasin skulle også kunne passe akkurat, hvis man har ett som ikke er kurvet. Riktignok starter kurven såpass langt nede at jeg ikke tror det trenger å være et problem, men samtidig har man i bredden ikke store marginen å gå på her - 2,5"-disk har bredde på 6,9 cm, mens 5.56 NATO har en lengde på 7,1 cm. Kommer jo også an på størrelsen på sata-til-usb-broen man bruker. Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 heheh jeg tenkte på bildet av in Win magasinet, at det blir feil proporsjoner hvis det skulle ligne et m82 magasin.. selv syns jeg det ligner mest et FN-Fal magasin! Lenke til kommentar
hpha Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er lovlig sent ute med denne kommentaren, men jeg synes den er viktig. Dette er det eneste eksterne kabinettet for 2,5" harddisker jeg har funnet, som har plass til 12,5 mm tykke disker. HP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå