AK47 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har hatt iphone 3GS noen måneder nå. Stort sett er jeg veldig fornøyd, men ettersom jeg bor i et område med dårlig mobildekning, uten 3G, må jeg bruke mitt eget trådløse nettverk. Det er godt mulig jeg bruker telefonen mer enn snittet. Jeg surfer, sjekker e-post og spiller til og med noen kule spill som krever nettdekning. Bruker også spotify jevnlig. Alt dette via mitt trådløse wifi-nettverk hjemmefra. Men der sliter også iphone 3GS (har ikke hatt 3G, så jeg kan ikke si noe om det). Veldig ofte faller nettverket ut. Telefonen mister kontakten. Det hjelper å restarte telefonen, men det er mildt sagt en veldig kjedelig prosess når det må gjøres gang etter gang. Det trådløse nettverket hjemme er 100 prosent. Jeg har flere ganger sjekket nettverket via andra maskiner når telefonen faller ut, og nettet er oppe og går. Har også fått samme problem på andres trådløse nettverk, så dette er et 3GS-problem. Har også lest at andre har hatt samme problem, men det har aldri vært det store temaet. Det er liksom en mentalitet blant iphone-tilhengere at denne herligheten ikke har noen feil, man bedriver ikke blasfemi blant sterkt religiøse. MEN dette er et problem, og er noe som burde vært løst på oppdateringer av telefonen eller noe lignende. Og den aller siste til å innrømme en slik feil ville være Apple selv, som har samme fornektelsesmentalitet som ekspresidenten Bush selv. Er det noen som har en liten lur løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har kun opplevd tull med wifi når jeg bruker iPhone'en med en eldgammel trådløse ruter. Kanskje den går dårlig overens med den trådløse ruteren din? Prøv å endre kryptering? Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hadde problem med det i starten ejg også.. men det forsvant når vi fik ny router faktisk... nå hopper den ut bare når routeren hopper ut og det er jo ikke Iphonen sin feil Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Takker begge to, men jeg har ikke lagt inn kryptering i routeren min (sikkert dumt) og den er helt ny, og skulle være best i test. En AirLink, men husker ikke hva. Og alt annet som kommuniserer med routeren fungerer når iphonen streiker. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hum, det var da rart... Legg til kryptering asap iallefall, så slipper du å få enda flere problemer. Har brukt min telefon på ca 30 ulike trådløse nett og aldri hatt noen problemer(Bortsett fra der jeg jobber selvsagt...typisk...) Har du jailbreaka telefonen? Vet at det kan føre til problemer hos enkelte... Se litt her også: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2158541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå