Gå til innhold

PS2 Guitar Hero på PS3?

Hobbes76

Anbefalte innlegg

Har PS2 og PS3, og Guitar Hero og Rock Band på PS2. Fungerer gitarene, mikrofonene og trommesettet fra PS2-spillene på PS3? Jeg skjønner at jeg må ha et PS3 Guitar Hero/Rock Band spill, men lurer altså på om selve utstyret fra PS2 funker på PS3. Jeg vil ha det på PS3, men det hadde vært kjekt å vite mtp kjøp av full pakke, eller bare selve spillet...

Endret av Hobbes76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har PS2 og PS3, og Guitar Hero og Rock Band på PS2. Fungerer gitarene, mikrofonene og trommesettet fra PS2-spillene på PS3? Jeg skjønner at jeg må ha et PS3 Guitar Hero/Rock Band spill, men lurer altså på om selve utstyret fra PS2 funker på PS3. Jeg vil ha det på PS3, men det hadde vært kjekt å vite mtp kjøp av full pakke, eller bare selve spillet...

vel. jeg har ikke mulighet for å teste noe men, i teorien burde det vere mulig, ja men så klart, de kontrolene som skal kobles i en ps2 kontroler kontakt kan ikke kobles direkte inn i ps3en men viss u leter litt på nettet kan du sikkert finne noe som kan gjøre det om til usb ;) leste om noe sånt da jeg såg en video om hvordan du spilte gh på pc med ps2 kontroller eller noe sån, lykke til!

Lenke til kommentar
Er vel en av disse du trenger :)http://dealextreme.com/details.dx/sku.5229

Kan dog ikke garrantere at det vil fungere.

ja, da har han dekket behovet for tilkobling men, det kan jo være at driveren eller noe liknende ikke er like kompatible, men kan ikke si noe garantert før jeg VET det kan som sagt ikke prøve det selv om jeg har det som trengs (bortsett fra ledningen) men, da var det det at på ps3 har du en sånn ps knapp som får opp en sånn ps meny og den har han da fortsatt problemer med siden den ikke finns på ps2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...