gorpium Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Off.. lenge siden sist innlegg her. Prøver meg med to nye bilder her og om dere ser noe jeg ikke ser. 85mm f/5.6 1/160s ISO 100 (farge) 50mm f/2 1/160s ISO 200 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Første bildet er fantastisk. Nuff said. Og har alltid lurt på hvilket kamera det er du skyter med? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Første bildet var helt utrolig! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Første bildet var veldig bra. Kul stemning og postiur på modell. Andre bildet så bare ut som en dame som hadde vært uheldig å gnidd seg i øynene og stemte ikke i det hele tatt hos meg. Hun skal sikkert se sår og lei seg ut, men ingenting med henne sier det utenom den åpenbart utdratte sminken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 #2 var bedre i farger, men fortsatt ikke i nærheten av å måle seg med #1 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Første bildet er fantastisk. Nuff said. Og har alltid lurt på hvilket kamera det er du skyter med? Så vidt jeg kan finne ut er bildene tatt med Canon EOS 5D Mark II. Og jeg må slenge meg på resten her.Første bilde er RÅ kult.men jeg blir sittende å gruble på åssn belysning du har brukt jeg? Endret 24. november 2009 av DjDarkDragon Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Takk folkens. Første bildet er fantastisk. Nuff said. Og har alltid lurt på hvilket kamera det er du skyter med? Takk! I nyere tid bruker jeg 5DII til det meste med 85L og 50/1.4 Første bildet var veldig bra. Kul stemning og postiur på modell.Andre bildet så bare ut som en dame som hadde vært uheldig å gnidd seg i øynene og stemte ikke i det hele tatt hos meg. Hun skal sikkert se sår og lei seg ut, men ingenting med henne sier det utenom den åpenbart utdratte sminken. Skjønner. Sminken var rettet til et annet oppsett vi hadde, men jeg likte dette i en helhet uten dypere mening. Og jeg må slenge meg på resten her.Første bilde er RÅ kult.men jeg blir sittende å gruble på åssn belysning du har brukt jeg? Hehe, jeg har nok kun brukt den enkle skyt-igjennom-paraply oppsettet på det. Det andre har jeg brukt to store softboxer veldig nært modellen. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Elsker linjene i førstebildet, en pen diagonal stort sett igjennom hele bildet. Knallpen komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå