-=Petter=- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Lagt inn Win7, start sett alt fungerer greit. Prøver og legge inn AnyDVD, men da forsvinner cd romene mine. Går inn i behandling og dem er der, men det er en gul trekant, får opp at drivere ikke er godkjent. Eller noe i den duren. Hva gjør man med dette. Kjører 64bits utgaven. Noen sier at det er mange programmer som er slik, stemmer dette? MVH Petter Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) bruker windows 7 og anydvd hd... ikke noe problem. hvilke type HK og optiske drev har du? hvilken versjon av anydvd er det? Snabelen Endret 24. november 2009 av Snabel Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) AnyDVD Hd 6.5.4.4 Optiarc DVDrom/brenne. MulticomPC. Bærbar.(Optiarc DVD RW AD-7530B ATA Device) Etter jeg la inn AnyDVD så ble også daemon tools sin virituelle ubrukelig også. Men etter jeg tok gjenopprett til før jeg la inn AnyDVD så fungerte det igjen. Endret 24. november 2009 av pettergulbrandsen Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Kan virke som om AnyDVD fungerte alikevel. Version 6.5.4.4. Men at det er CloneDVD som faktisk får Driverne til og kræsje. Version 2.9.0.1. Noen som har vært borti dette? Trodde ikke Clone la inn egene drivere jeg? Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå