--==(Black_()_Fire)==-- Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei jeg er en newbie på dette forumet og lurer på om hvor mye jeg kan overklokke min prosessor til en stabil grad. nedenfor er min pc spec Hovedkort: MSI 845G Max Series med Intel 845G chipset RAM: Twinmos 2 stykk 256 PC2100 ram type CPU: Pentium 4 Northwood 2000mhz(2Ghz) FSB på 400 jeg vet hvordan dette skal gjøres men vet ikke hvor mye jeg skal overklokke den til. og jeg vet ikke hvor mye volt styrken på cpuen skal økes med. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 vil tippe du kommer til ca 2,66ghz med ca 1,65volt , ikke gå over 1,7volt da dette forkorter levetiden på cpuen betraktelig. jeg kjører min 2,53ghz på 3,15ghz med en spenning på 1,63volt. Lenke til kommentar
--==(Black_()_Fire)==-- Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 greit jeg får klokket prosessoren min men får ikke låst hastigheten på minne hvordan kan jeg få til dette Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 du får ikke låst hastigheten på minne tror jeg, men du kan stille hastigheten ned/opp, dette gjøres ved dividere. let litt i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå