Gå til innhold

Samsung Omnia HD dårlig lydkvalitet på samtaler?

dandel58

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Kjøpte den råeste mobilen i verden for noen mdn siden,Samsung Omnnia HD

Har et stort porlbem med denne og det er at mange samtaler spraker ofte så mye at jeg må legge på og ringe opp igjen. Har hatt den inne på service en gang før på grunn av software feil og da testet de samtalekvaliteten og de sa den fugnerte som den skulle.. Men det gjrø den altså ikke

Det skal vel ikke være sånn? Jeg er lite lysten på å legge den inn på Service igjen, kan jeg heve kjøpet og få en ny en?

Takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skader ikke å spørre forhandleren.

Men i følge Forbrukerkjøpsloven har forhandleren rett på to såkalte avhjelpsforsøk før du kan kreve ny telefon.

Det som kan bli vanskelig ved å hevde at forhandler har hatt et avhjelpsforsøk allerede, er at det ikke ble funnet feil ved forrige innsending.

Generelt sett er service og slikt rundt sporadiske feil på telefoner veldig vanskelig. Forhandlet mobiltelefoner før, og dette var et gjentakende problem som vi møtte på omtrent daglig.

Lenke til kommentar
Er vel 3 avhjelpsforsøk for samme feil før omlevering? :)

Nei, forhandler har to avhjelpsforsøk for samme feil. Kommer tingen tilbake fra service for andre gang, og feilen fortsatt er der, kan kunden kreve omlevering/heving av kjøp.

Men forhandler har rett til å sende inn tingen for å få konstatert samme feil før omlevering skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...