Gaute65 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Får bare håpe at den er mulig å skaffe uten operativsystem. Da ville den være helt perfekt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) JEg syns også helt klart at de burde kalt denne en sl-serie. Da det er en billig thinkpad-serie. X-serien har alltid vært veldig dyr, eksklusiv, tynn, lett og liten. Dog må jeg si, en bitteliten rød "thinkpad" som "har grafikkkort" og cpu som man faktisk kan bruke til noe, med god batteritid til å ha med på forelesningene frister en del. R61 er 14", og blir bittelitt for stor noen ganger, nå som batteriet har krøpet ned på 50% (maks 41 watt vs 84 originalt) så er batteritiden nede på maks 4 timer i win7, og det er drøyt lite. Så er spørsmålet om man skal legge 1200kr i et nytt batteri, eller 3000kr i en rød x100e istedenfor. Noen flere nyheter om når disse kommer til denne delen av verden? Prøvde å google litt, og får opp at engadget har fått klå litt på den, men fant ingen lanseringsdatoer. EDIT: reklamevideo fra lenovo har den i hvert fall fått, ble veldig fristet jeg nå Endret 18. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå har den dukket opp i prisguiden, men den er ikke på lager ennå. Prisen er foreløbig fra ca 4600 kr, men dette regner jeg med kommer til å synke mot 3500 kr etter hvert som X100e blir lagervare og tilgjengelig fra flere nettbutikker. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Har snakket med lenovo uk, og de skal gi meg klart svar på fredag når de røde kommer til europa EDIT: Jeg ser at "alle" butikkene som har x100e i sortimentet har to av hver modell, med kun en bokstav forskjell i modellnavnet, kan man anta at det er en av hver farge? Endret 19. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk øynene mine opp for denne. Jeg har vært sånn halveis på bærbarmarkedet, hvor jeg tenkte at jeg så det når jeg så det, og nå ser jeg det - en verdig kandidat. Eneste jeg kan sette fingeren på er batterilevetiden (max 4 timer under normalt bruk), og muligens singelkjerne prosessor. Jeg er usikker på om prosessoren vil føles som en flaskehals med en SSD under panseret. Jeg leser at det kommer noen alternative versjoner i løpet av kvartalet (jeg tipper det blir mot mars; per i dag er det kun harddisk kapasiteten som skiller den ene fra den andre). Jeg har en mistanke om at en dobbelkjerne Turion ikke vil gjøre saken bedre for batterilevetiden, men en dobbelkjerne Neo burde ikke gjøre alt for stor skade. Det er dessverre ikke sagt noe om bedre batterikapasitet, så vidt jeg er klar over; nesten synd når batteriet allerede stikker ut så forferdig i bakenden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 5 timer står det i spec på batteri, og etter erfaring pleier ikke det å være overdrevet (heller motsatt). Tror ikke en dualcore neo drar noe nevneverdig mer strøm enn en singlecore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå