Canis Lupus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei, jeg er relativt ny og trenger noen anbefalinger til hvilket stativ (3-pod) jeg skal kjøpe til mitt nye 7D kamera - skal brukes til både foto & filming. Så lett som mulig uten at det koster en million....;-) Noen som har noen fornuftige erfaringer med påfølgende anbefalinger ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det rimeligeste stativet som er anbefalt her som fungerer er Velbon 600R. Karbonstativ koster fra et par tusen og oppover,men et lett stativ blir fort ustø. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har et Benro c357 n6 til mitt D700 m/vertikalgrep og diverse optikk... fjellstøtt!!! Har testet det med optikk opp til 500mm 4.0 Utrolig stødig stativ, kommer faktisk veldig høyt også. Jeg vil gjette ca 195 med hode. Ihvertfall mye høyere en at jeg klarer å se igjennom okularet, og jeg er 186.. Det skal nevnes at dette stativet koster ca 3300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå