EinarEriksen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Spotify har ikke blitt lansert til mobiler med Windows Mobile. Men det finnes en metode. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hyggelig å høre for WM brukere. Håper de får til offline funksjonen (da denne trolig er mest interesang for de som ønsker å få dette på mobil..) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 We’re working to roll out Spotify Mobile to other mobile platforms. Be sure to check back for updates. Tror jeg venter på den offesielle WM-versjonen, bare den ikke tar for lang tid. Det kommer sikkert opp på reklamene når de lanserer en Spotify-utgave for WM. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå ble jeg kåt. Jeg har jo selvfølgelig nettopp kjøpt meg HTC TP2. Da skal jeg bestille spotify premium pronto. Synd at XDA-developers er litt nede ser det ut som. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 så den har kommet til S60? Må sjekkes ut Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS. Jet er jo basert på WM(?), burde være mulig å få noe til da.. EDIT: rekkefølge på bokstavene i forkortelse har vel ikke så mye å si? Endret 24. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS. Jet er jo basert på MW(?), burde være mulig å få noe til da.. MW? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 For å ta det siste først, så er ikke Samsung Jet definert som smartmobil, ettersom den har et lukket operativsystem der du ikke selv kan legge til og trekke fra programvare som kjører integrert med telefonens operativsystem. Men grensen blir hårfin når du kan legge til miniprogrammer som Widgets og Java-applikasjoner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 MySpot fungerer. Men direkte elegant kan det ikke kalles. Venter fremdeles på offisiell Spotify-klient... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS. Jet er jo basert på MW(?), burde være mulig å få noe til da.. MW? For å ta det siste først, så er ikke Samsung Jet definert som smartmobil, ettersom den har et lukket operativsystem der du ikke selv kan legge til og trekke fra programvare som kjører integrert med telefonens operativsystem. Men grensen blir hårfin når du kan legge til miniprogrammer som Widgets og Java-applikasjoner. Virker med andre ord som om det er en liten sjanse for at det vil komme noe, men at klienten må være java-basert? Satser på at noen -Spotify- husker at det ble solgt grasat mange Samsung Jet, og at de tar hensyn til denne potensielle kundebasen som i utgangspunktet har kjøpt en mobil som er god på musikk. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Samsung Jet bruker vel et propitært OS, som vil si at den kun støtter Java. Det ersvært usannsynlig at Spotify utvikler en egen applikasjon for Jet alene. Det skjer ikke. Det er større sjanse for at det dukker opp en egen Java-versjon, selv om Java er mildt sagt latterlig spinkelt og simpelt. Lenke til kommentar
ugumba2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Java latterlig spinkelt og enkelt? Hvis Opera klarer å lage verdens mest vellykede mobile browser i Java, bør det gå an å lage en MP3-spiller i Java også. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kommer helt an på hvem som lager den. Lager Spotify den, så kan det bli bra. Jeg har ikke sagt at det ikke er mulig å lage en Java-versjon. Men det ser ut som om spill, program og musikk-bransjen konsentrerer seg om smartphones for tiden. Noe som gjør meg glad. Lenke til kommentar
ballah Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet? Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS. Og iPhone sin mobil er ikke et lukket OS? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ipones OS er det mest lukkede du kan få. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kun lukket om man ønsker det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kun lukket om man ønsker det. Virkelig? Hvor er da den offisielle "Åpne operativsystemet" funksjonen skjult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg